Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVágnerová Petra, Mgr.
dc.contributor.authorŠvecová, Michaela
dc.date.accepted2020-9-4
dc.date.accessioned2020-11-10T00:30:42Z-
dc.date.available2019-6-4
dc.date.available2020-11-10T00:30:42Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-6-30
dc.identifier81499
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40448
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou školních vzdělávacích programů z hlediska řazení uspořádání učiva přírodopisu na základních školách a víceletých gymnázií v Plzni. Cílem této práce bylo provést podrobnou analýzu ŠVP a poukázat na rozdíly mezi jednotlivými školami. V teoretické části je vysvětleno, co jsou to kurikulární dokumenty a stručně je popsán jejich historický vývoj. V praktické části jsou už rozebrány jednotlivé výzkumné otázky týkajících se ŠVP.cs
dc.format54 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=81499-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkurikulumcs
dc.subjectkurikulární dokumentcs
dc.subjectškolní vzdělávací programcs
dc.subjectobsahová analýzacs
dc.titleAnalýza školních vzdělávacích programů z hlediska řazení uspořádání učiva přírodopisu na základních školáchcs
dc.title.alternativeAnalysis of school education programs based on the sorting of the biology syllabus in primary schoolsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor´s thesis deals with the analysis of school education programs based on the sorting of the biology syllabus in primary schools and grammar schools in Pilsen. The aim of this work was to perform a detailed analysis of school education programs and find to differences between schools. The theoretical part explains what curricular documents are and briefly describes their historical development. In the practical part are discussed individual research questions about school education systems.en
dc.subject.translatedcurriculumen
dc.subject.translatedcurricular documenten
dc.subject.translatedschool education programen
dc.subject.translatedcontent analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_SVECOVA_2020.pdfPlný text práce1,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svecova_prubeh_obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce138,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
svecova_posudek_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce366,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svecova_posudek_oponent.pdfPosudek oponenta práce556,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40448

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.