Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Vágnerová Petra, Mgr. | |
dc.contributor.author | Švecová, Michaela | |
dc.date.accepted | 2020-9-4 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:30:42Z | - |
dc.date.available | 2019-6-4 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:30:42Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-6-30 | |
dc.identifier | 81499 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/40448 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá analýzou školních vzdělávacích programů z hlediska řazení uspořádání učiva přírodopisu na základních školách a víceletých gymnázií v Plzni. Cílem této práce bylo provést podrobnou analýzu ŠVP a poukázat na rozdíly mezi jednotlivými školami. V teoretické části je vysvětleno, co jsou to kurikulární dokumenty a stručně je popsán jejich historický vývoj. V praktické části jsou už rozebrány jednotlivé výzkumné otázky týkajících se ŠVP. | cs |
dc.format | 54 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=81499 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | kurikulum | cs |
dc.subject | kurikulární dokument | cs |
dc.subject | školní vzdělávací program | cs |
dc.subject | obsahová analýza | cs |
dc.title | Analýza školních vzdělávacích programů z hlediska řazení uspořádání učiva přírodopisu na základních školách | cs |
dc.title.alternative | Analysis of school education programs based on the sorting of the biology syllabus in primary schools | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor´s thesis deals with the analysis of school education programs based on the sorting of the biology syllabus in primary schools and grammar schools in Pilsen. The aim of this work was to perform a detailed analysis of school education programs and find to differences between schools. The theoretical part explains what curricular documents are and briefly describes their historical development. In the practical part are discussed individual research questions about school education systems. | en |
dc.subject.translated | curriculum | en |
dc.subject.translated | curricular document | en |
dc.subject.translated | school education program | en |
dc.subject.translated | content analysis | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_SVECOVA_2020.pdf | Plný text práce | 1,87 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Svecova_prubeh_obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 138,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
svecova_posudek_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 366,72 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Svecova_posudek_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 556,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/40448
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.