Název: Seznámení intaktních dětí předškolního věku s problematikou handicapu
Další názvy: Familiarization of intact preschool children with disabilities
Autoři: Hejdová, Kristýna
Vedoucí práce/školitel: Kalistová Petra, Mgr.
Oponent: Knappová Věra, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40609
Klíčová slova: předškolní věk;handicap;intaktní dítě;pohybová hra
Klíčová slova v dalším jazyce: preschool age;handicap;intact child;movement game
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá seznámením intaktních dětí s problematikou handicap na vybrané MŠ v Kralovicích. Práce je rozdělena na dvě části, teoretické a praktické. Teoretická část obsahuje čtyři kapitoly, které popisují integraci a inkluzi, postižení, charakteristiku dítěte a hry. V praktické části je soubor her a aktivit, které dítě seznámí s handicapem.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with the acquaintance of intact children with the issue of handicap in kindergarten in Kralovice. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part contains four chapters that describe integration and inclusion, handicap, child characteristics and games. In the practical part is a set of games and activities that introduce the child to the disability.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Hejdova Kristyna, 29.04.2020.pdfPlný text práce3,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hejdova K. - VP.pdfPosudek vedoucího práce157,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hejdova K. - OP.pdfPosudek oponenta práce174,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hejdova.pdfPrůběh obhajoby práce56,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40609

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.