Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKalistová Petra, Mgr.
dc.contributor.authorJuhová, Jana
dc.contributor.refereeFajfrlíková Tereza, Mgr.
dc.date.accepted2020-9-14
dc.date.accessioned2020-11-10T00:31:31Z-
dc.date.available2019-5-31
dc.date.available2020-11-10T00:31:31Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-7-1
dc.identifier81916
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40631
dc.description.abstractBakalářská práce je v teoretické části zaměřena na charakteristiku vývojových psychosociálních a motorických zvláštností dětí předškolního věku a představuje specifika tzv. dětského aerobiku. Teoretická i praktická část práce provázaně sleduje možnosti implementace prvků aerobiku do pohybových aktivit dětí předškolního věku, jimiž je možno podporovat nejrůznější didaktické cíle na úrovni vzdělávání MŠ, zejména rozvoj motorických schopností a dovedností, ale také bázi senzomotorického a pojmového učení. V praktické části budou obsaženy mnou realizované pohybové sestavy a skladby s kroky aerobiku, které byly využity ve cvičebních (učebních) jednotkách v mateřské škole, popř. v pohybových blocích.cs
dc.format63 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectdětský aerobikcs
dc.subjectpohybové aktivitycs
dc.titleImplementace kroků aerobiku do pohybových aktivit dětí předškolního věkucs
dc.title.alternativeImplementation of aerobic's steps to preschool children's moving activitiesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe theoretical part of this bachelor thesis is focused on psychosocial and motor development of the preschoolers. It introduces the specifics of aerobic exercises for children. The theoretical and practical part of the thesis interconnects the possibilities of implementation of aerobics elements into physical activities of preschoolers. By the implementation of these activities various didactic goals at the level of preschool education can be reached. The use of these aerobics exercises can mostly support the development of motor skills and abilities. However, it can also be aimed to support the sensorimotor and conceptual learning. In the practical part of this thesis will be included movement sest and compositions including aerobic elements that were used during exercise (teaching) units in the kindergarten, eventually during motion blocks.en
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedchildren´s aerobicsen
dc.subject.translatedphysical activitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Juhova Jana.pdfPlný text práce1,49 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Juhova J. - VP.pdfPosudek vedoucího práce160,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Juhova J. - OP.pdfPosudek oponenta práce149,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Juhova J..pdfPrůběh obhajoby práce58,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40631

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.