Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodlipský, Rudolfcs
dc.contributor.authorKalčíková, Nikolacs
dc.contributor.refereeUhl Skřivanová, Věracs
dc.date.accepted2012-08-27cs
dc.date.accessioned2013-06-19T06:38:02Z-
dc.date.available2011-06-17cs
dc.date.available2013-06-19T06:38:02Z-
dc.date.issued2012cs
dc.date.submitted2012-07-14cs
dc.identifier44669cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4064-
dc.description.abstractBakalářská práce Kulturní podmíněnost dětské interpretace umění se zabývá teoretickou stránkou, empirickým popisem a analýzou dětských interpretací umění. Napomáhá pochopit vlivy kulturního rázu působící na výklady umění ve dvou dílčích kulturách. Upozorňuje na odlišnosti v prekoceptech respondentů vztaženým ke konceptům uměleckých děl a tyto nuance se snaží obsáhnout formou konceptové analýzy. Tato práce může být přínosem pro budoucí pedagogy, kteří by se chtěli zabývat stejným problémem vztaženým k odlišným kulturám, nebo by chtěli podrobněji zkoumat zjištěné rozdílnosti a vysvětlovat je. Zároveň nabízí podněty k úvaze o dalším rozšíření tohoto výzkumu.cs
dc.format90s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezenícs
dc.subjectdětská interpretacecs
dc.subjectprekonceptcs
dc.subjectkonceptcs
dc.subjectkonceptová analýzacs
dc.subjectkulturní podmíněnostcs
dc.subjectuměnícs
dc.titleKulturní podmíněnost dětské interpretace uměnícs
dc.title.alternativeCulture conditionality of children´s interpretation of arten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra výtvarné kulturycs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.description.abstract-translatedThesis ?Culture conditionality of children´s interpretation of art ?brings theoretical framework, empiric description and analysis of children´s interpretation of art. It helps to understand the influence of cultural environment of two different cultures. The thesis also points out differences in pre-concepts of respondents in relation to artwork and these nuances are explored by conceptual analysis. This work can benefit future pedagogues that might be interested in observing the same issue in two different cultural environments or examine the differences and explain them. It also brings the basis for future extensive research.en
dc.subject.translatedchildren´s interpretationen
dc.subject.translatedpre-concepten
dc.subject.translatedconcepten
dc.subject.translatedconceptual analysisen
dc.subject.translatedculture conditionalityen
dc.subject.translatedarten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
(Bakalarska prace).pdfPlný text práce20,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kalcikova Nikola - posudek ved.pdfPosudek vedoucího práce1,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kalcikova Nikola - posudek opon.pdfPosudek oponenta práce529,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kalcikova Nikola - prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce135,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4064

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.