Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podlipský, Rudolf | |
dc.contributor.author | Kalčíková, Nikola | |
dc.contributor.referee | Uhl Skřivanová, Věra | |
dc.date.accepted | 2012-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:38:02Z | - |
dc.date.available | 2011-06-17 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:38:02Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-07-14 | |
dc.identifier | 44669 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/4064 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce Kulturní podmíněnost dětské interpretace umění se zabývá teoretickou stránkou, empirickým popisem a analýzou dětských interpretací umění. Napomáhá pochopit vlivy kulturního rázu působící na výklady umění ve dvou dílčích kulturách. Upozorňuje na odlišnosti v prekoceptech respondentů vztaženým ke konceptům uměleckých děl a tyto nuance se snaží obsáhnout formou konceptové analýzy. Tato práce může být přínosem pro budoucí pedagogy, kteří by se chtěli zabývat stejným problémem vztaženým k odlišným kulturám, nebo by chtěli podrobněji zkoumat zjištěné rozdílnosti a vysvětlovat je. Zároveň nabízí podněty k úvaze o dalším rozšíření tohoto výzkumu. | cs |
dc.format | 90 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | dětská interpretace | cs |
dc.subject | prekoncept | cs |
dc.subject | koncept | cs |
dc.subject | konceptová analýza | cs |
dc.subject | kulturní podmíněnost | cs |
dc.subject | umění | cs |
dc.title | Kulturní podmíněnost dětské interpretace umění | cs |
dc.title.alternative | Culture conditionality of children´s interpretation of art | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra výtvarné kultury | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Thesis ?Culture conditionality of children´s interpretation of art ?brings theoretical framework, empiric description and analysis of children´s interpretation of art. It helps to understand the influence of cultural environment of two different cultures. The thesis also points out differences in pre-concepts of respondents in relation to artwork and these nuances are explored by conceptual analysis. This work can benefit future pedagogues that might be interested in observing the same issue in two different cultural environments or examine the differences and explain them. It also brings the basis for future extensive research. | en |
dc.subject.translated | children´s interpretation | en |
dc.subject.translated | pre-concept | en |
dc.subject.translated | concept | en |
dc.subject.translated | conceptual analysis | en |
dc.subject.translated | culture conditionality | en |
dc.subject.translated | art | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
(Bakalarska prace).pdf | Plný text práce | 20,86 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kalcikova Nikola - posudek ved.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,38 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kalcikova Nikola - posudek opon.pdf | Posudek oponenta práce | 529,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kalcikova Nikola - prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 135,5 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/4064
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.