Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKocurová Marie, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorPetriláková, Kateřina
dc.contributor.refereeKoželuhová Eva, Mgr.
dc.date.accepted2020-9-14
dc.date.accessioned2020-11-10T00:32:17Z-
dc.date.available2019-6-14
dc.date.available2020-11-10T00:32:17Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-7-7
dc.identifier81479
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40753
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá čtenářskou pregramotností a jejím rozvojem v mateřské škole, která je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá pregramotností v souvislosti s RVP PV, vysvětlením pregramotnosti, faktory ovlivňujícími čtenářské dovednosti, ale také významem čtení a úlohou mateřské školy v rozvoji čtenářské gramotnosti. Objevují se i náměty na hry pro děti předškolního věku, které čtenářské dovednosti budou rozvíjet. Praktická část je zaměřena na úroveň předškolních dětí v předčtenářských dovednostech. Byla použita metodika Marie M. Clay. Předčtenářské dovednosti byly zjišťovány v plzeňských mateřských školách.cs
dc.format46 s., i s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpregramotnostcs
dc.subjectčtenářské dovednostics
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.titleČtenářská pregramotnost a její rozvoj v MŠcs
dc.title.alternativeReading preliteracy and its development in kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with reading pre-literacy and its development in kindergarten, which is divided into two parts. The theoretical part deals with pre-literacy in connection with Framework Education Programme for Elementary Education, explanation of pre-literacy, factors influencing reading skills, but also the importance of reading and the role of kindergarten in the development of reading literacy. Appear are also ideas for games for preschool children, which will develop reading skills. The practical part is focused on the level of preschool children in reading skills. The methodology of Marie M. Clay was used. Pre-reading skills were assessed in Pilsen kindergartens.en
dc.subject.translatedpre-literacyen
dc.subject.translatedreading skillsen
dc.subject.translatedpreschool ageen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Petrilakova_Katerina.pdfPlný text práce1,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrilakova VP.pdfPosudek vedoucího práce123,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrilakova OP.pdfPosudek oponenta práce37,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Petrilakova O.pdfPrůběh obhajoby práce4,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40753

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.