Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kocurová Marie, Doc. PaedDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Petriláková, Kateřina | |
dc.contributor.referee | Koželuhová Eva, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2020-9-14 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:32:17Z | - |
dc.date.available | 2019-6-14 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:32:17Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-7-7 | |
dc.identifier | 81479 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/40753 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá čtenářskou pregramotností a jejím rozvojem v mateřské škole, která je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá pregramotností v souvislosti s RVP PV, vysvětlením pregramotnosti, faktory ovlivňujícími čtenářské dovednosti, ale také významem čtení a úlohou mateřské školy v rozvoji čtenářské gramotnosti. Objevují se i náměty na hry pro děti předškolního věku, které čtenářské dovednosti budou rozvíjet. Praktická část je zaměřena na úroveň předškolních dětí v předčtenářských dovednostech. Byla použita metodika Marie M. Clay. Předčtenářské dovednosti byly zjišťovány v plzeňských mateřských školách. | cs |
dc.format | 46 s., i s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | pregramotnost | cs |
dc.subject | čtenářské dovednosti | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.title | Čtenářská pregramotnost a její rozvoj v MŠ | cs |
dc.title.alternative | Reading preliteracy and its development in kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with reading pre-literacy and its development in kindergarten, which is divided into two parts. The theoretical part deals with pre-literacy in connection with Framework Education Programme for Elementary Education, explanation of pre-literacy, factors influencing reading skills, but also the importance of reading and the role of kindergarten in the development of reading literacy. Appear are also ideas for games for preschool children, which will develop reading skills. The practical part is focused on the level of preschool children in reading skills. The methodology of Marie M. Clay was used. Pre-reading skills were assessed in Pilsen kindergartens. | en |
dc.subject.translated | pre-literacy | en |
dc.subject.translated | reading skills | en |
dc.subject.translated | preschool age | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Petrilakova_Katerina.pdf | Plný text práce | 1,27 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Petrilakova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 123,49 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Petrilakova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 37,08 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Petrilakova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 4,32 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/40753
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.