Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodpera Milan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKonopíková, Štěpánka
dc.contributor.refereeKoželuhová Eva, Mgr.
dc.date.accepted2020-9-14
dc.date.accessioned2020-11-10T00:32:18Z-
dc.date.available2019-6-14
dc.date.available2020-11-10T00:32:18Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-6-29
dc.identifier84326
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40757
dc.description.abstractBakalářská práce řeší problematikou individualizace ve vzdělávání v prostředí mateřských škol v Plzni. Teoretická část se zabývá vývojovými zvláštnostmi a potřebami dítěte předškolního věku. Dále se zaměřuje na historii individualizace a její podobou v různých alternativních směrech předškolního vzdělávání a řeší její ukotvení v podmínkách Rámcového vzdělávacího programu. Praktická část mapuje zkušenosti a znalosti pedagogů a jejich názory na danou problematiku.cs
dc.format60 s. (65 320 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectindividualizacecs
dc.subjectvývojové zvláštnostics
dc.subjectpotřeby dítětecs
dc.subjectalternativní směrycs
dc.subjectpodmínky rvp pvcs
dc.titleIndividualizace ve vzdělávání v praxi plzeňských mateřských školcs
dc.title.alternativeIndividualization in education in the practice of Pilsen kindergartensen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor theses deal with problematics of individualization in education in Pilsen kindergartner´s environment. The theoretical part is aimed on development peculiarities and needs of preschool age´s children. Then it is focused on individualization´s history and its form in different alternative trends of preschool education and solve its anchoring in conditions of Framework Education Programme. The practical part maps teacher´s experiences and knowledges and their opinions in this problematics.en
dc.subject.translatedindividualizationen
dc.subject.translateddevelopmental peculiaritiesen
dc.subject.translatedneeds of the childen
dc.subject.translatedalternative directionsen
dc.subject.translatedconditions of fep pven
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Konopikova.pdfPlný text práce3,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Konopikova S. VP.pdfPosudek vedoucího práce117,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Konopikova S. OP.pdfPosudek oponenta práce35,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Konopikova S. O.pdfPrůběh obhajoby práce3,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40757

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.