Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMiňhová Jana, Doc. PhDr. CSc.
dc.contributor.authorKozová, Dominika
dc.contributor.refereeLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-22
dc.date.accessioned2020-11-10T00:36:04Z-
dc.date.available2018-6-15
dc.date.available2020-11-10T00:36:04Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-27
dc.identifier77261
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41338
dc.description.abstractPráce se zabývá neuroticismem u žáků základní školy a víceletého gymnázia. Popisuje neuroticismus, poruchy s neuroticismem spojené a věnuje pozornost vývojově - psychologické charakteristice dětí školního věku, což je období, do které spadají žáci základní školy i víceletého gymnázia. Cílem praktické části je zkoumání celkového procenta neurotických dětí v mém výzkumném vzorku. Dále nás zajímá, jestli existuje rozdíl mezi měrou neuroticismu u dětí základní školy a víceletého gymnázia a zda-li v tom má nějakou roli pohlaví a věk.cs
dc.format58 s. (89 997 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=77261-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectneuroticismuscs
dc.subjectneurotické poruchycs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectvíceleté gymnáziumcs
dc.subjectškolní věkcs
dc.subjectpubescencecs
dc.subjectneurózacs
dc.titleNeuroticismus u žáků základní školy a víceletého gymnáziacs
dc.title.alternativeNeuroticism at elementary school pupils and multi-year grammer schoolsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with neuroticism in elementary school children and multi-year grammar school. It describes neuroticism, disorders associated with neuroticism and it pays attention to characterise of children of school age (the period of life which pertains to children in elementary school and multi - year grammar school) from the viewpoint of developmental psychology. The aim of the practical part is to examine the total percentage of neurotic children in my research sample. We are also interested in whether there is a difference between the degree of neuroticism in elementary school children and a multi-year grammar school, and whether gender and age have any role in it.en
dc.subject.translatedneuroticismen
dc.subject.translatedneurotic disordersen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedmulti-year grammer schoolen
dc.subject.translatedschool ageen
dc.subject.translatedpubescenceen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Dominika Kozova.pdfPlný text práce1,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kozova_oponent.pdfPosudek oponenta práce470,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kozova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce628,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kozova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce196,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41338

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.