Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVáša Libor, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKodera, Jakub
dc.contributor.refereeVaněček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-16
dc.date.accessioned2020-11-10T00:38:59Z-
dc.date.available2019-10-7
dc.date.available2020-11-10T00:38:59Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-7
dc.identifier82931
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41796
dc.description.abstractPráce je součástí projektu, který se zabývá rehabilitací horní končetiny, u pacientů trpících neurologickou poruchou, ve virtuální realitě. Výsledkem této práce je aplikace umožňující provádět rehabilitačních cvičení. Jsou zde probírány technologie použité při vývoji softwaru. Zejména systém HTC Vive a herní engine Unity. Aplikace je navržena tak, aby ji bylo možné dále rozšiřovat. Aplikace poskytuje pacientům vizualizaci prováděného pohybu. Terapeut aplikací získá data a statistiky o cvičeních vykonaných pacientem.cs
dc.format60 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82931-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.subjectrehabilitacecs
dc.subjectherní engine unitycs
dc.subjecthtc vivecs
dc.subjectroztroušená sklerózacs
dc.titleSoftware pro rehabilitaci paže ve virtuální realitěcs
dc.title.alternativeArm rehabilitation software in virtual realityen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedArm rehabilitation software in virtual reality. The work is a part of a larger project, that is trying to achieve rehabilitation of the upper limb, in patients suffering from a neurological disorder, in virtual reality. The result of this work is an application, that allows patients to perform rehabilitation exercises. The technologies used to develop the software are discussed here, mainly the HTC Vive system and the Unity game engine. The application is designed so that it can be further expanded. The application provides patients with a vizualization of the movement, that they are to perform. The therapeut obtains data and statistics of the exercises performed by the patient.en
dc.subject.translatedvirtual realityen
dc.subject.translatedrehabilitationen
dc.subject.translatedgame engine unityen
dc.subject.translatedhtc viveen
dc.subject.translatedmultiple sclerosisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce8,95 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17B0249P_Hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce186,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17B0249P_Posudek.pdfPosudek oponenta práce462,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17B0249P_Obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce71,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41796

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.