Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.authorSimbartl, Petr
dc.contributor.authorBajtoš, Ján
dc.date.accessioned2021-01-25T11:00:26Z-
dc.date.available2021-01-25T11:00:26Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, J., SIMBARTL, P., BAJTOŠ, J. Digitální technologie jako nástroj školního podvádění na střední škole. Journal of Technology and Information Education, 2020, roč. 12, č. 2, s. 102-111. ISSN 1803-537X.cs
dc.identifier.issn1803-537X
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/42547
dc.description.abstractProblematika školního podvádění je velmi aktuální a diskutované téma již od druhé poloviny minulého století. Současné moderní technologie a v podstatě neomezený přístup studentů k internetu poskytují nové možnosti k získávání učebních materiálů, které jim usnadňují učení. Zároveň tyto možnosti umožňují studentům najít nové způsoby, jak ve školním prostředí podvádět. Škála podvádění pomocí informačně komunikačních prostředků je poměrně široká, od běžných počítačů až po smartwatch, neboli chytré hodinky. Na otázku, jaké způsoby školního podvádění preferují studenti středních škol v Čechách, na Slovensku a v Polsku, se pokusíme odpovědět v naší výzkumné studii.cs
dc.format10 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherFaculty of Education, Palacký University Olomoucen
dc.relation.ispartofseriesJournal of Technology and Information Educationen
dc.rights© Faculty of Education, Palacký University Olomoucen
dc.subjectškolní podváděnícs
dc.subjectdigitální technologiecs
dc.subjectstudenti středních školcs
dc.titleDigitální technologie jako nástroj školního podvádění na střední školecs
dc.title.alternativeDigital technology as a tool for school cheating in high schoolsen
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe issue of school cheating has been a very current and discussed topic since the second half of the last century. The existing modern technologies and, in fact, an unlimited students’ access to the Internet provide new opportunities to get learning materials, to make their studies easier. At the same time, these possibilities allow students to find new ways to cheat in the school environment. The cheating range, using information and communication technology, is really wide, from commonly used computers up to smartwatch. To the question, what school cheating opportunities are preferred by high school students in the Czech Republic, Slovakia and Poland, we are trying to find out in our research study.en
dc.subject.translatedschool cheatingen
dc.subject.translateddigital technologyen
dc.subject.translatedhigh school studentsen
dc.identifier.doi10.5507/jtie.2020.015
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43931282
dc.project.IDSGS-2020-019/Rozvoj technické gramotnosti v kontextu inovace primárního, preprimárního a nižšího sekundárního polytechnického vzdělávánícs
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
2020-2-102-111.pdf767,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/42547

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD