Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorClark, Daniela-Nadia
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-2-2
dc.date.accessioned2021-05-31T13:43:38Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2021-05-31T13:43:38Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2020-12-14
dc.identifier82696
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43560
dc.description.abstractAustralané jsou specifickým národem. Kromě domácího cestovního ruchu Australané často uskutečňují cesty do Indonésie, v Evropě do Velké Británie. Při návštěvě Velké Británie rádi objevují a poznávají i ostatní země Evropy. Proč tedy nezavítat do České republiky? Cílem této bakalářské práce bylo vytyčit návrhy, které povedou k vylepšení pozice na trhu a efektivnějšímu oslovení této cílové skupiny. K dosažení hlavního cíle přispěly dílčí cíle, které se týkaly teoretické rešerše na dané téma, vybrání správné metodiky, provedení empirického šeření a následného určení pozice České republiky pomocí poziční analýzy a z ní vytvořených pozičních map.cs
dc.format87 s. (95 297 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectdestinacecs
dc.subjectpositioningcs
dc.subjectczechtourismcs
dc.titlePositioning České republiky na australském trhucs
dc.title.alternativePositioning of the Czech republic within the Australian marketen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedAustralians are a specific nation. In addition to domestic tourism, australians often enjoy trips to Indonesia or Great Britain when visiting Europe. Then why not visitng the Czech Republic? The main aim of this thesis is to propose measures, which could conduct in a better position on the market and more effective addressing of this target segment. Several partial objectives contributed in successfull achieving of the main aim, e.g. theoretical literary research related to the topic, choosing a correct methodology, performance of an empirical examination resulting in assessment of the position of the Czech Republic via positioning analysis from which positioning map was created.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translateddestinationen
dc.subject.translatedpositioningen
dc.subject.translatedczechtourismen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_ClarkDaniela.pdfPlný text práce1,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Clark_Daniela_Nadia_V.pdfPosudek vedoucího práce230,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Clark_Daniela-Nadia_o.pdfPosudek oponenta práce118,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Clark_Daniela_p.pdfPrůběh obhajoby práce43,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43560

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.