Název: The role of child museums in science education at primary school
Další názvy: Science centra ve výuce vzdělávací oblasti člověk a jeho svět
Autoři: Homutová, Eliška
Krotký, Jan
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila a Petr SIMBARTL, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2020: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 25.5. 2021 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2021, s. 38.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: conferenceObject
konferenční příspěvek
URI: http://hdl.handle.net/11025/43589
ISBN: 978-80-261-0858-0
Klíčová slova: science center;science;člověk a jeho svět;základní škola;muzeum
Klíčová slova v dalším jazyce: science center;věda;stem;primary school;museum
Abstrakt v dalším jazyce: There are at least five children's museums in the Czech Republic. All target children's visitors and offer interactive exhibitions and entertainment. In Czech, they are called a science center.I chose the 4 largest science centers -Techmania in Pilsen, IQLandia and IQPark in Liberec, Vida! in Brno and the World of Technology in Ostrava. What are the similarities of this sciencecenter and what are the differences? What program to expect? Is the program the same or different? Which one is best to choose if we want the child to get as much information about science as possible. These are the main goals of my diploma thesis.The second goal is to describe the program and analyze the topic of exhibitions.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2021
Olympiáda techniky Plzeň 2021

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
tiraz atd.pdfPlný text757,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ot2021-abstracts-39.pdfPlný text289,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43589

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.