Název: Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Další názvy: Customer Relationship Management and its importance for strenghtening the competitiveness of business
Autoři: Šobrová, Linda
Vedoucí práce/školitel: Pavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
Oponent: Skálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/43790
Klíčová slova: crm;řízení vztahů se zákazníky;zákazník;loajalita
Klíčová slova v dalším jazyce: crm;customer relationship management;customer;loyalty
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je zhodnotit aktuální stav řízení vztahů se zákazníky ve firmě ÚKLID PRESTO. V první části jsou poskytnuta teoretická východiska, která slouží jako úvod do problematiky řízení lidských vztahů. V praxi se pro tuto oblast používá zkratka CRM (Customer Relationship Management). Teoretická východiska jsou nezbytná pro vypracování praktické části bakalářské práce. V praktické části je v první řadě podrobně představena firma ÚKLID PRESTO. Následně byly vytvořeny dva dotazníky, které sloužily pro zjištění nynějšího stavu CRM v dané firmě. Na základě výsledků, získaných z výzkumného šetření, je provedena analýza a následně jsou přestaveny návrhy, které by firmě přinesly výhody a posílily by tak vztahy se svými zákazníky. Návrhy jsou podrobně představeny v poslední části bakalářské práce.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis aims to evaluate the current state of customer relationship management in the company named ÚKLID PRESTO. The first part provides theoretical background which serves as an introduction to the issue of human relations management. The abbreviation CRM (Customer Relationship Management) is used for this section. Theoretical background is necessary for the elaboration of the practical part of this bachelor's thesis. In the practical part, the company ÚKLID PRESTO is introduced in detail in the first place. Thereafter two questionnaires were created to find out the current state of CRM in the company. Based on the results obtained from the research survey, an analysis was made to present a proposals for the company to help them create a better and stronger relationship with customers. The proposals are presented in detail in the last part of the bachelor thesis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Linda Sobrova BP.pdfPlný text práce1,74 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sobrova Linda o.pdfPosudek oponenta práce125,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sobrova_Linda_v.pdf (Pavlak).pdfPosudek vedoucího práce129,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sobrova - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce58,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43790

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.