Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHoleček Václav, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKotlanová, Hana
dc.contributor.refereeKomzáková Martina, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-18
dc.date.accessioned2021-06-25T12:33:49Z-
dc.date.available2020-6-12
dc.date.available2021-06-25T12:33:49Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-29
dc.identifier84588
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44305
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o problematice syndromu vyhoření a míře životní spokojenosti u pedagogů v mateřských školách. Hlavním cílem je zmapování a porovnání každého tématu zvlášť ve dvou věkových kategoriích: do 45 let a od 46 let a výše. Dílčím cílem je prozkoumání vztahu mezi syndromem vyhoření a životní spokojeností bez ohledu na věk. Teoretická část se zabývá historií a definicí syndromu vyhoření, rizikovými faktory, vývojem a typickými symptomy. Dále se věnuje diferenciaci vyhoření od jiných negativních stavů a prevenci, tj. jak se před syndromem vyhoření chránit. Druhá část se zabývá duševní pohodou, zaujetím (flow) a způsoby, jak zvýšit celkovou životní spokojenost. Praktická část analyzuje a interpretuje data z výzkumu, který proběhl prostřednictvím dvou dotazníků.cs
dc.format43 s. (77 317 znaků), III s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectburnout syndromcs
dc.subjectflowcs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectpedagogcs
dc.subjectprevence syndromu vyhořenícs
dc.subjectstrescs
dc.subjectsyndrom vyhořenícs
dc.subjectživotní spokojenostcs
dc.titleProblematika syndromu vyhoření a míry životní spokojenosti u pedagogů v mateřské školecs
dc.title.alternativeBurnout Syndrome Problematic and Life Satisfaction Degree among Nursery School Teachersen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with burnout syndrome and measure of well-being of nursery school teachers. The main aim is to map and compare each topic individually in two different age groups: up to 45 years and 46 years and over. The thesis also aims to explore the relationship between burnout syndrome and well-being regardless of age. Theoretical part is about history and definition of burnout syndrome, risk factors, development and typical symptoms. It also looks into prevention, i.e. how to protect ourselves from burnout syndrome, and also into differentiation of burnout from other negative conditions. Second part looks into well-being, flow and possibilities how to raise one's happiness. Practical part analyzes and interprets research data, which were obtained from two questionnaires.en
dc.subject.translatedburnout syndromeen
dc.subject.translatedflowen
dc.subject.translatednursery schoolen
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatedburnout syndrome preventionen
dc.subject.translatedstressen
dc.subject.translatedwell-beingen
dc.subject.translatedlife satisfactionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
2) Hana Kotlanova - bakalarska prace.pdfPlný text práce1,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kotlanova-Hana_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce761,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kotlanova-Hana_oponent.pdfPosudek oponenta práce661,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kotlanova-Hana_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce212,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44305

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.