Název: Řešení stížností v konkrétním subjektu
Další názvy: Solving of complaints in a chosen subject
Autoři: Samcová, Ilona
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Sadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/44654
Klíčová slova: stížnost;ochrana spotřebitele;spokojenost;kvalita
Klíčová slova v dalším jazyce: complaint;consumer rights;satisfaction;quality
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou řešení stížností v konkrétním subjektu. Hlavním cílem diplomové práce je zjištění, jak probíhá řešení stížností v dané společnosti, s čímž souvisí také otázka kvality poskytovaných služeb a celkové spokojenosti zákazníků společnosti. První část práce obsahuje charakteristiku klíčových pojmů a definic na základě prováděných rešerší v odborné literatuře. Následuje část práce věnující se popisu dané společnosti a analýze jejího přístupu k řešení stížností zákazníků. Následuje zjištění míry kvality poskytovaných služeb a míry celkové spokojenosti zákazníků na základě marketingového výzkumu realizovaného prostřednictvím dotazníkového šetření. Zjištěné výsledky z provedené analýzy a marketingového výzkumu jsou využity k navržení opatření, které vedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků a kvality poskytovaných služeb.
Abstrakt v dalším jazyce: The diploma thesis deals with complains solving in a specific subject. The main goal of the diploma thesis is to find out how complaints are resolved in a given company, with the following specific question of the quality of provided services and the overall satisfaction of the company's customers. The first part of the thesis contains the characteristics of key terms and definitions based on searches in the literature. The following is a part of the work devoted to the description of the company and the analysis of its approach to resolving customer complaints. It consists of determining the level of quality of provided services and the level of overall customer satisfaction on the basis of marketing research carried out through a questionnaire survey. The results obtained from analyzes and marketing research are useful for designing measures that lead to increased customer satisfaction and the quality of provides services.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Ilona Samcova.pdfPlný text práce1,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Samcova_VP.pdfPosudek vedoucího práce131,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Samcova_OP.pdfPosudek oponenta práce157,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Samcova.pdfPrůběh obhajoby práce160,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44654

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.