Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodroužek Ladislav, Doc. PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠmatláková, Kateřina
dc.contributor.refereeZachová Markéta, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2021-06-25T12:36:33Z-
dc.date.available2019-12-6
dc.date.available2021-06-25T12:36:33Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-7
dc.identifier83881
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44672
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na teoretické poznatky o místním regionu a následném didaktickém využití. V úvodní části závěrečné práce jsou charakterizovány jednotlivé didaktické koncepce, přírodní podmínky města (podnebí, vodstvo, fauna, flóra), dále charakteristika obyvatelstva a průmyslu. Teoretická část obsahuje popis výukových forem, organizačních metod, které lze využít během prvouky a přírodovědy. Veškeré teoretické informace jsou napsány tak, aby byly sloužily zejména pedagogům 1. stupně základních škol během předmětů o přírodě a společnosti.cs
dc.format67 s., I s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectregionální pojetícs
dc.subjectpřírodovědné učivocs
dc.subjectrámcový vzdělávací program pro základní vzdělávánícs
dc.subjectvýukové metodycs
dc.subjectorganizační formycs
dc.subjectpracovní a metodické listycs
dc.titleVyužití regionu Plzeň jako edukačního zdroje v primární školecs
dc.title.alternativeUsing of the Pilsen region as an educational resource in primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis focuses on theoretical knowledge about the local region and subsequent didactic use in primary and natural science subjects. The introductory part of the final thesis characterizes the individual didactic concepts, natural conditions of the city (climate, water, fauna, flora), as well as the characteristics of the population and industry. The theoretical part contains a description of teaching forms, organizational methods that can be used during elementary school and science. All theoretical information is written so that it is used mainly by primary school teachers during subjects about nature and society.en
dc.subject.translatedregional concepten
dc.subject.translatedscience curriculumen
dc.subject.translatedframework education programme for elementary educationen
dc.subject.translatedteaching methodsen
dc.subject.translatedorganizational formsen
dc.subject.translatedworksheets and methodological sheetsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Smatlakova.pdfPlný text práce1,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smatlakova_VP.pdfPosudek vedoucího práce202,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smatlakova OP.pdfPosudek oponenta práce187 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smatlakova O.pdfPrůběh obhajoby práce909,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44672

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.