Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorStulíková marcová, Lucie
dc.contributor.refereeBoháčová Aneta, Mgr.
dc.date.accepted2021-9-3
dc.date.accessioned2021-09-06T22:15:25Z-
dc.date.available2020-6-9
dc.date.available2021-09-06T22:15:25Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-29
dc.identifier84453
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45112
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá rozvojem sebepojetí a sebehodnocení u dítěte předškolního věku. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů sebepojetí self - concept, sebehodnocení self - esteem a sebevědomí self - confidence, charakteristikou předškolního věku dítěte a aspekty, které ovlivňují složky sebepojetí i sebehodnocení dítěte. V praktické části jsem se věnovala zmapování úrovně sebepojetí a sebehodnocení u dětí v jedné mateřské škole v Plzeňském kraji. Úroveň je mapováná pomocí pozorovacího archu inspirovaný metodickým podkladem COR Observations Items - Preschool Child Observation Record (2003). Jednotlivé výsledky výzkumu jsou prezentovány graficky a popisně.cs
dc.format45 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsebehodnocenícs
dc.subjectsebepojetícs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectúroveň rozvojecs
dc.titleRozvoj sebepojetí a sebehodnocení u dítěte předškolního věkucs
dc.title.alternativeDevelopment of self-concept and self-assessment of children in a kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the development of self-concept and self-esteem in preschool children. The theoretical part of the work is focused on defining the basic concepts of self - concept, self - esteem self - esteem and self - confidence, characteristics of the child 's preschool age and aspects that affect the components of self - concept and child self - esteem. In the practical part, I focused on mapping the level of self-concept and self-esteem of children in a kindergarten in the Pilsen region. The level is mapped using an observation sheet inspired by the methodological basis of COR Observations Items - Preschool Child Observation Record (2003). Individual research results are presented graphically and descriptively.en
dc.subject.translatedself-esteemen
dc.subject.translatedself-concepten
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedlevel of developmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_StulikovaMarcova.pdfPlný text práce1,63 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
StulikovaMarcova_oponent.pdfPosudek oponenta práce754,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
StulikovaMarcova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce733,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
StulikovaMarcova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce212,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45112

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.