Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kubíková Kateřina, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Stulíková marcová, Lucie | |
dc.contributor.referee | Boháčová Aneta, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2021-9-3 | |
dc.date.accessioned | 2021-09-06T22:15:25Z | - |
dc.date.available | 2020-6-9 | |
dc.date.available | 2021-09-06T22:15:25Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-6-29 | |
dc.identifier | 84453 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/45112 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá rozvojem sebepojetí a sebehodnocení u dítěte předškolního věku. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů sebepojetí self - concept, sebehodnocení self - esteem a sebevědomí self - confidence, charakteristikou předškolního věku dítěte a aspekty, které ovlivňují složky sebepojetí i sebehodnocení dítěte. V praktické části jsem se věnovala zmapování úrovně sebepojetí a sebehodnocení u dětí v jedné mateřské škole v Plzeňském kraji. Úroveň je mapováná pomocí pozorovacího archu inspirovaný metodickým podkladem COR Observations Items - Preschool Child Observation Record (2003). Jednotlivé výsledky výzkumu jsou prezentovány graficky a popisně. | cs |
dc.format | 45 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | sebehodnocení | cs |
dc.subject | sebepojetí | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | úroveň rozvoje | cs |
dc.title | Rozvoj sebepojetí a sebehodnocení u dítěte předškolního věku | cs |
dc.title.alternative | Development of self-concept and self-assessment of children in a kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis deals with the development of self-concept and self-esteem in preschool children. The theoretical part of the work is focused on defining the basic concepts of self - concept, self - esteem self - esteem and self - confidence, characteristics of the child 's preschool age and aspects that affect the components of self - concept and child self - esteem. In the practical part, I focused on mapping the level of self-concept and self-esteem of children in a kindergarten in the Pilsen region. The level is mapped using an observation sheet inspired by the methodological basis of COR Observations Items - Preschool Child Observation Record (2003). Individual research results are presented graphically and descriptively. | en |
dc.subject.translated | self-esteem | en |
dc.subject.translated | self-concept | en |
dc.subject.translated | preschool age | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | level of development | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_StulikovaMarcova.pdf | Plný text práce | 1,63 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
StulikovaMarcova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 754,18 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
StulikovaMarcova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 733,13 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
StulikovaMarcova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 212,8 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/45112
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.