Název: Realizace výuky tématu vesmír metodami dramatické výchovy na 1. stupni různých typů základních škol.
Další názvy: The realization of the subject about the universe by the methods of drama at various types of primary school.
Autoři: Mannertová, Marie
Vedoucí práce/školitel: Gažáková Eva, MgA. Ph.D.
Oponent: Černíková Marie, MgA. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45214
Klíčová slova: dramatická výchova;metody;vesmír;prezenční výuka;online výuka;hybridní výuka.
Klíčová slova v dalším jazyce: drama;methods;space;full-time education;online education;hybrid education.
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřená na využití metod dramatické výchovy, ve vyučovacím předmětu přírodověda, konkrétně na téma vesmír. Teoretická část se opírá o literaturu, která nám blíže popisuje, co dramatická výchova je, jaké má metody a jaké jsou další způsoby výuky, kromě běžné prezenční. V praktické části jsme si blíže ukázali, jak taková hodina, vedená pomocí metod dramatické výchovy vypadá během různých způsobů výuky.
Abstrakt v dalším jazyce: The diploma thesis is focused on the use of dramatic methods of education in the subject of science, specifically on the topic of space. Theoretical based on the literature, and describes in more detail what the methods are and what are other ways of teaching in addition to regular full-time. In the practical part, we have shown in more detail what such a lesson, led by dramatic methods of education look like during different ways of teaching.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Marie Mannertova 23.6. (2).pdfPlný text práce746,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mannertova VP.pdfPosudek vedoucího práce203,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mannertova OP.pdfPosudek oponenta práce64,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mannertova O.pdfPrůběh obhajoby práce10,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45214

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.