Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKlimtová, Václava
dc.contributor.authorLovasová, Vladimíra
dc.date.accessioned2022-03-14T11:00:23Z-
dc.date.available2022-03-14T11:00:23Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationKLIMTOVÁ, V. LOVASOVÁ, V. Evaluace specializačního studia pro školní metodiky prevence. In SBORNÍK Z MEZINÁRODNÍ KONFERENCE ICOLLE 2020 Úloha odborného vzdělávání ve světě 21. století. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. s. 60-67. ISBN: 978-80-7509-781-1cs
dc.identifier.isbn978-80-7509-781-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47139
dc.description.abstractDalší vzdělávání pedagogických pracovníků je nedílnou součástí celoživotního vzdělávání, je nástrojem profesního rozvoje pedagogů a upraveno právními normami. Cílem výzkumné sondy bylo evaluovat efekty akreditovaného studia pro pedagogy – studia k výkonu specializovaných činností: Primární prevence sociálně patologických jevů. Evaluace byla uchopena z pohledu účastníků studia. Z metodologického hlediska bylo preferováno kvalitativní paradigma.cs
dc.formatp.8-
dc.format8 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs-
dc.language.isocscs
dc.publisherMendelova univerzita v Brněcs
dc.relation.ispartofSBORNÍK Z MEZINÁRODNÍ KONFERENCE ICOLLE 2020 Úloha odborného vzdělávání ve světě 21. století-
dc.relation.ispartofseriesSBORNÍK Z MEZINÁRODNÍ KONFERENCE ICOLLE 2020 Úloha odborného vzdělávání ve světě 21. stoletícs
dc.rights© Mendelova univerzita v Brněcs
dc.subjectprimární prevencecs
dc.subjectškolní metodik prevencecs
dc.subjectspecializační studiumcs
dc.subjectevaluacecs
dc.titleEvaluace specializačního studia pro školní metodiky prevencecs
dc.title.alternativeEvaluation of Specialization Study for School Prevention Methodologistsen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeConferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedFurther education of pedagogical staff is an integral part of lifelong learning, is a tool for the professional development of teachers and is regulated by legal norms. The aim of the research probe was to evaluate the effects of accredited study for teachers – studies to perform specialized activities: Primary prevention of social pathological phenomena. The evaluation was captured from the perspective of the study participants.From a methodological point of view, a qualitative paradigm was preferred.en
dc.subject.translatedprimary preventionen
dc.subject.translatedrisky behavioren
dc.subject.translatedspecialization studyen
dc.subject.translatedevaluationen
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43933648
Vyskytuje se v kolekcích:Konferenční příspěvky / Conference papers (KPS)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
icolle-2020-60-67.pdf528,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47139

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD