Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Klimtová, Václava | |
dc.contributor.author | Lovasová, Vladimíra | |
dc.date.accessioned | 2022-03-14T11:00:23Z | - |
dc.date.available | 2022-03-14T11:00:23Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | KLIMTOVÁ, V. LOVASOVÁ, V. Evaluace specializačního studia pro školní metodiky prevence. In SBORNÍK Z MEZINÁRODNÍ KONFERENCE ICOLLE 2020 Úloha odborného vzdělávání ve světě 21. století. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. s. 60-67. ISBN: 978-80-7509-781-1 | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-7509-781-1 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/47139 | |
dc.description.abstract | Další vzdělávání pedagogických pracovníků je nedílnou součástí celoživotního vzdělávání, je nástrojem profesního rozvoje pedagogů a upraveno právními normami. Cílem výzkumné sondy bylo evaluovat efekty akreditovaného studia pro pedagogy – studia k výkonu specializovaných činností: Primární prevence sociálně patologických jevů. Evaluace byla uchopena z pohledu účastníků studia. Z metodologického hlediska bylo preferováno kvalitativní paradigma. | cs |
dc.format | p.8 | - |
dc.format | 8 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | - |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Mendelova univerzita v Brně | cs |
dc.relation.ispartof | SBORNÍK Z MEZINÁRODNÍ KONFERENCE ICOLLE 2020 Úloha odborného vzdělávání ve světě 21. století | - |
dc.relation.ispartofseries | SBORNÍK Z MEZINÁRODNÍ KONFERENCE ICOLLE 2020 Úloha odborného vzdělávání ve světě 21. století | cs |
dc.rights | © Mendelova univerzita v Brně | cs |
dc.subject | primární prevence | cs |
dc.subject | školní metodik prevence | cs |
dc.subject | specializační studium | cs |
dc.subject | evaluace | cs |
dc.title | Evaluace specializačního studia pro školní metodiky prevence | cs |
dc.title.alternative | Evaluation of Specialization Study for School Prevention Methodologists | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | ConferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Further education of pedagogical staff is an integral part of lifelong learning, is a tool for the professional development of teachers and is regulated by legal norms. The aim of the research probe was to evaluate the effects of accredited study for teachers – studies to perform specialized activities: Primary prevention of social pathological phenomena. The evaluation was captured from the perspective of the study participants.From a methodological point of view, a qualitative paradigm was preferred. | en |
dc.subject.translated | primary prevention | en |
dc.subject.translated | risky behavior | en |
dc.subject.translated | specialization study | en |
dc.subject.translated | evaluation | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43933648 | |
Vyskytuje se v kolekcích: | Konferenční příspěvky / Conference papers (KPS) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
icolle-2020-60-67.pdf | 528,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/47139
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.