Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorFadrhonc, Jan
dc.contributor.authorHonzíková, Jarmila
dc.date.accessioned2022-03-21T11:00:18Z-
dc.date.available2022-03-21T11:00:18Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationFADRHONC, J. HONZÍKOVÁ, J. Technical Subjects and Their Popularity in Context of Technical Education Support. Journal of Education, Technology and Computer Science, 2021, roč. 32, č. 2, s. 78-89. ISSN: 2719-6550cs
dc.identifier.issn2719-6550
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47198
dc.description.abstractVzhledem k velké společenské poptávce po kvalifikovaných technicky zaměřených pracovnících je nutné rozvíjet zájem o technické obory. Článek představuje výzkum zaměřený na zmapování aktuální situace (ne)zájmu žáků základních škol o další studium technicky zaměřených oborů a zejména ověření, zda (ne)zájem souvisí s oblíbeností technicky zaměřených předmětů na základních školách. Základní školy v ČR zapojují žáky ve věku 6–15 let. Důvody, proč nejsou technicky zaměřené předměty oblíbené, budou vyhodnoceny, a na základě výsledků budou nabídnuta možná řešení.cs
dc.format12 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherUniversity Pressen
dc.relation.ispartofseriesJournal of Education, Technology and Computer Scienceen
dc.rights© University Pressen
dc.subjectškolacs
dc.subjecttechnická výchovacs
dc.subjectoblíbenost předmětůcs
dc.subjecttechnické oborycs
dc.titleTechnical Subjects and Their Popularity in Context of Technical Education Supporten
dc.title.alternativeTechnické předměty a jejich oblíbenost v kontextu podpory technického vzdělávánícs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedConsidering the great social demand for qualified technically oriented workers, it is necessary to develop the interest in technical fields. The article introduces research focused on mapping the current situation of (non)interest of primary-school students in technical fields and especially verification of whether the (non)interest is linked to the popularity of technically oriented subjects at primary schools. Primary schools in the Czech Republic involve pupils at the age of 6–15. The reasons, why technically oriented subjects are not popular, will be evaluated to provide possible solutions.en
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedtechnical educationen
dc.subject.translatedpopularity of subjectsen
dc.subject.translatedtechnical fieldsen
dc.identifier.doi10.15584/jetacomps.2021.2.9
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43934935
dc.project.IDSGS-2020-019/Rozvoj technické gramotnosti v kontextu inovace primárního, preprimárního a nižšího sekundárního polytechnického vzdělávánícs
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
013 JETC No 2_32_Technical Subjects.pdf550,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47198

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD