Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKalaš, Jan
dc.contributor.refereePreis Jiří, RNDr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-14
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:46Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2022-04-18T22:10:46Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier82737
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47426-
dc.description.abstractKalaš, Jan. (2019). Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu (Bakalářská práce), Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta ekonomická, Česko. Práce je věnovaná vzniku univerzitního podcastu a jeho implementace do českého prostředí marketingové podcastové scény. Práce obsahuje a vysvětluje základní pojmy v marketingové komunikaci a problematiky podcastu, jako marketingového nástroje. Součástí práce je představení podcastové scény v české republice, porovnání podcastů ve světě, přehled konkurenčních sil marketingové komunikace na české univerzitní půdě. Součástí bakalářské práce je návod na vytvoření samotného podcastu, postup při vytváření prostředí pro implementaci podcastu, jako součást marketingové komunikace na Fakultě ekonomické, Západočeské univerzity v Plzni. V bakalářské práci se věnuji dále všem důležitým krokům, které jsou důležité pro vytvoření marketingových projektů. Primární šetření zjišťuje zájem respondentů o podcasting v univerzitním prostředí, získává informace pro optimalizaci podcastu jako takového. Práce se věnuje hlubšímu propojení jednotlivých fakult Západočeské univerzity z hlediska marketingové komunikace a zkoumá reálný přínos podcastu, jako nástroje komunikace.cs
dc.format94 s. (97 201 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpodcastingcs
dc.subjectmalý a střední podnikcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.titlePodcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektucs
dc.title.alternativePodcast as an instrument of promotion of a selected subjecten
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedKalaš, Jan. (2019). Podcast as an Instrument of Promotion of a Selected Subject (Bachelor Thesis) University of West Bohemia, Faculty of Economics, Czech Republic. The bachelor thesis is devoted to the creation of a university podcast and its implementation in the Czech environment of the marketing podcast scene. The thesis contains and explains the basic concepts in marketing communication and podcast issues as a marketing tool. Part of the thesis is the introduction of the podcast scene in the Czech Republic, a comparison to podcasts in the world, an overview of the competitive forces of marketing communication in the Czech university. Part of the bachelor thesis is a guide to creating the podcast itself, the process of creating an environment for the implementation of the podcast, as part of marketing communication at the Faculty of Economics, University of West Bohemia in Pilsen. In my bachelor thesis, I also focus on all the important steps that are essential for creating marketing projects. The survey finds out the respondents' interest in podcasting in the university environment and obtains information for the optimization of the podcast. The work deals with a deeper interconnection of individual faculties of the University of West Bohemia in terms of marketing communication and examines the real benefits of the podcast as a communication tool.en
dc.subject.translatedpodcastingen
dc.subject.translatedsmall and medium-sized enterprisesen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedsocial sitesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Jan Kalas Podcast jako nastroj marketingove komunikace vybraneho subjektu.pdfPlný text práce3,55 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kalas_Jan_v.pdfPosudek vedoucího práce123,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kalas_jan_o.pdfPosudek oponenta práce227,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kalas_ob.pdfPrůběh obhajoby práce31,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47426

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.