Název: Spolupráce módních značek s influencery na Instagramu
Další názvy: Collaborations of fashion companies and influencers on Instagram
Autoři: Gazashvili, Alina
Vedoucí práce/školitel: Prantl David, Ing. Ph.D.
Oponent: Holubová Lenka, Ing.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47464
Klíčová slova: marketing;marketingová komunikace;sociální sítě;instagram;influencer marketing;influencer
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing communication;social media;instagram;influencer marketing;influencer
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje velmi aktuální tematice, a to využívání influencerů v rámci marketingové komunikace módních značek na Instagramu. Cílem práce je prozkoumat oblast influence marketingu na Instagramu a navrhnout způsob, jakým by podniky měly využívat influencer marketing. V teoretické části práce jsou definovány základní termíny, související s influencer marketingem. Dále praktická část obsahuje výzkum pomoci dotazníkového šetření, které autorka provedla mezi sledujícími zvolených influencerů. Na základě poznatků získaných z šetření byly stanoveny určité návrhy a doporučení, které mohou sloužit firmám, které uvažují o využití propagace svých produktů prostřednictvím influencerů na Instagramu.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is targeted to very actual topic: the use of influencers in the marketing communication of fashion brands on Instagram. The purpose of this thesis is to explore the influencer marketing on Instagram and to suggest a way in which companies should use influencer marketing. The theoretical part of this thesis covers the basic terms and concepts regarding influencer marketing. The practical part of this thesis contains a survey that has been conducted by the author among selected followers of bloggers. On the basis of the survey and its results new information has been found, which is helpful for companies that wish to promote their products, goods or services on Instagram with the assistance of influencers.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Gazashvili.pdfPlný text práce5,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
gazashvili_alina_v.pdfPosudek vedoucího práce197,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gazashvili_Alina_o.pdfPosudek oponenta práce142,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gazashvili_ob.pdfPrůběh obhajoby práce48,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47464

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.