Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHolubová Lenka, Ing.
dc.contributor.authorVoženílková, Lucie
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-15
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:53Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-05-16T22:10:53Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier86065
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47549-
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce představuje roli influencerů v marketingové komunikaci obecně a analyzuje kampaně vybraných podniků (Red Bullu, Coca-Coly, Pepsi a Kofoly) na sociálních sítích Instagram, Facebook a YouTube. Cílem práce bylo zjistit, jak uživatelé sociálních sítí vnímají propagaci na sociálních sítích skrze influencera a zda je influencer může ovlivnit k nákupu produktu, který propaguje. Navazující dotazníkové šetření zkoumá, jak uživatelé sociálních sítí vnímají příspěvky z jednotlivých kampaní, propagaci podniku skrze influencera a zda si od něj nechají produkt doporučit nebo si jej rovnou koupí. Na základě informací získaných v dotazníkovém šetření byly pro podniky formulovány závěry a doporučení, jak efektivně komunikovat s cílovou skupinou 16-24 let sledující influencery na sociálních sítích.cs
dc.format89
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectinfluencercs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjectyoutubecs
dc.titleRole influencerů v marketingové komunikaci podnikucs
dc.title.alternativeThe role of influencers in marketing communication of a companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the role of influencers in marketing communication of a company and analyses campaigns of four chosen (Coca-Cola, Red Bull, Pepsi and Kofola) on social media platforms like Instagram, Facebook and YouTube. It starts with a research into company´s communication through influencers, interest target group and perception of influencers communication of a target group. The aim of this thesis was to find out how social users perceive influencer marketing and if an influencer can affect their purchasing decisions. A survey was conducted to reach this aim to find out, if social media users value an influencer´s recommendation and whether of not will they buy a product based on the recommendation. Based on the findings, conclusions and advice for the companies about efficient communication with the target group between 16-24 years old were formed.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedinfluencer marketingen
dc.subject.translatedinfluenceren
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedfacebooken
dc.subject.translatedyoutubeen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Vozenilkova_Lucie_2021.pdfPlný text práce3,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vozenilkova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce343,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vozenilkova_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce229,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vozenilkovaob.pdfPrůběh obhajoby práce32,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47549

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.