Název: Význam sociálních sítí ve vybraném hotelu
Další názvy: The importance of social media for hotel IBIS
Autoři: Přerostová, Petra
Vedoucí práce/školitel: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Pichlík Lukáš, Ing.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47556
Klíčová slova: marketing;sociální sítě;sociální média;facebook;instagram;marketingová komunikace;sociální sítě v hotelnictví
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;social networks;social media;facebook;instagram;marketing communication;social networks in hospitality
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí v hotelu Ibis a porovnání se vzorkem konkurenčních hotelů pomocí Benchmark analýzy. Cílem práce bylo navržení opatření, která povedou ke zlepšení komunikace hotelu Ibis na sociálních sítích. Na základě získaných poznatků byla navrhnuta kampaň na sociálních sítích. V práci byl zpracován v rámci teoretické části úvod do marketingu na internetu a jeho použití v rámci hotelnictví. Dále se práce věnuje sociálním médiím a sociálním sítím a jejich významu pro marketingovou komunikaci. Praktická část je věnována analýze sociálních sítí a porovnání jejich využití s konkurenčními hotely. Pro účely analýzy byla využita analytická aplikace ZoomSphere. Závěr práce je věnován shrnutí, návrhu kampaně dle frameworku See-Think-Do-Care a vyhodnocení její efektivnosti.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented thesus is focused on the analysis of social networks in the Ibis hotel and comparison with a sample of competing hotels using Benchmark analysis. The main goal of the thesis was to propose measures that will improve the communication of the Ibis hotel on social media. Based on the acquired knowledge was suggested a campaign on social networks. The theoretical part of the thesis was an introduction to internet marketing and its use in the hotel industry. Furthermore, the thesis deals with social media and social networks and their importance for marketing communication. The practical part is devoted to the analysis of social networks and a comparison of their use with competing hotels. For the analysis was used ZoomSphere as a analytics application. The conclusion of the thesis is devoted to a summary, suggestion of the campaign according to the See-Think-Do-Care framework and evaluation of its effectiveness.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Prerostova.pdfPlný text práce4,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prerostova_petra_v.pdfPosudek vedoucího práce131,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prerostova_petra_o.pdfPosudek oponenta práce188,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prerostovaob.pdfPrůběh obhajoby práce40,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47556

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.