Název: Investigation of properties of modeling materials in the context of preschool education
Další názvy: Zkoumání vlastností modelovacích hmot v kontextu předškolního vzdělávání
Autoři: Lochmanová, Sára
Citace zdrojového dokumentu: HONZÍKOVÁ, Jarmila a Jan KROTKÝ, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2022: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 24. 5. 2022 Plzeň. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2022, s. 11.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2022/05/ot2022-abstracts.pdf
http://hdl.handle.net/11025/47725
ISBN: 978-80-261-1091-0
Klíčová slova: modelovací hmoty;předškolní vzdělávání;klíčové kompetence;Rámcový vzdělávací program
Klíčová slova v dalším jazyce: modeling materials;preschool education;key competencies;Framework educational program
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with the investigation of the property of modeling materials in the context of pre-school education. The work is divided into two parts. In the theoretical part, it deals with the definition of the concepts of technical education in kindergarten and work with modeling materials in connection with pre-school education in connection with RVP PV and its individual areas or competences. In the practical part, attention is focused on the activities through which the investigation of the properties of modeling materials occurred. We investigated the malleability of the masses, how to work with the individual selected masses, but also whether the modeling materials are able to change their shape due to the action of falling from a height, whether they are able to absorb color or whether they can float on the water surface.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2022
Olympiáda techniky Plzeň 2022

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
uvod_tiraz.pdfPlný text346,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ot2022-abstracts-12.pdfPlný text173,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47725

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.