Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTaušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPánek, Matěj
dc.contributor.refereeKristl Volfová Monika, Ing.
dc.date.accepted2022-6-7
dc.date.accessioned2022-06-20T10:18:19Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-06-20T10:18:19Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-4-25
dc.identifier85785
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47849-
dc.description.abstractBakalářská práce na téma "Crowdfunding a jeho využití pro konkrétní záměr" zpracovává návrh crowdfundingové kampaně, zaměřené na spuštění webové stránky, která má za cíl propojit fotbalové kluby, hráče a trenéry na jednom místě. V teoretické části práce je popsán crowdfunding jako pojem, jeho historie a rozdělení. Dále pokračuje popis crowdfundingových platforem a jejich porovnání. V následujících kapitolách jsou detailně popsány fáze crowdfundingové kampaně a její náležitosti. V praktické části je navržena crowdfundingová kampaň dle poznatků z teoretické části a jsou popsány kroky, které by následovaly po ukončení kampaně. V závěru práce je zhodnocen potenciál a omezení navržené crowdfundingové kampaněcs
dc.format52
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85785-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectcrowdfundingcs
dc.subjectodměnový crowdfundingcs
dc.subjectcrowdfundingová platformacs
dc.subjectautor projektucs
dc.subjectcrowdfundingová kampaňcs
dc.titleCrowdfunding a jeho využití pro konkrétní záměrcs
dc.title.alternativeCrowdfunding and its use for specific purposeen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis on "Crowdfunding and its use for a specific project" develops a proposal for a crowdfunding campaign aimed at launching a website that aims to connect football clubs, players and coaches in one place. The theoretical part of the thesis describes crowdfunding as a concept, its history and its classification. It then goes onto crowdfunding platforms description and their comparison. In the following chapters, the phases of a crowdfunding campaign and its essentials are described in detail. In the practical part, a crowdfunding campaign is projected according to the findings of the theoretical part and the steps that would follow after the campaign is completed are described. The thesis concludes by evaluating the potential and limitations of the proposed crowdfunding campaign.en
dc.subject.translatedcrowdfundingen
dc.subject.translatedreward-based crowdfundingen
dc.subject.translatedcrowdfunding platformen
dc.subject.translatedproject authoren
dc.subject.translatedcrowdfunding campaignen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Panek .pdfPlný text práce2,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
panek_matej_v.pdfPosudek vedoucího práce171,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Panek Matej_oponent.pdfPosudek oponenta práce123,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47849

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.