Název: Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení \nl{}konkurenceschopnosti podniku
Další názvy: Customer relationship management and its importance for strengthening for the competitiveness of the company
Autoři: Svatková, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Pavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
Oponent: Jelínková Eva, Ing.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47856
Klíčová slova: crm (řízení vztahů se zákazníky);marketingová komunikace;zákazník;konkurence;banka
Klíčová slova v dalším jazyce: crm (customer relationship management);marketing communication;customer;competition;bank
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku." Záměrem autorky je zanalyzovat aktuální stav CRM v bance XYZ CZ a doporučit ekonomicky výhodná opatření, která by společnosti přinesla vyšší zisk, nové klienty a zajistila udržení stávajících klientů. Teoretická část bakalářské práce je sepsána z vybrané odborné literatury. Praktická část bakalářské práce je vypracována na základě poskytnutých interních dokumentů společnosti XYZ CZ, dále pak z informací opatřených od manažera pobočky v Karlových Varech, ze zpracovaných dat dotazníkových šetření a vlastního pozorování. V analytické části je čtenář zprvu seznámen s bankou XYZ CZ, následuje popis současného stavu CRM, dále je sestavena SWOT analýza a v závěru práce se autorka věnuje návrhům pro zlepšení řízení vztahů se zákazníky.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with the issue of "Customer Relationship Management and its importance for strengthening for the competitiveness of the company." The author's intention is to analyse the current state of CRM at XYZ CZ bank and to recommend economically advantageous measures that would bring the company higher profits, new clients and ensure the retention of existing clients. The theoretical part of the bachelor thesis is written from selected professional literature. The practical part of the bachelor thesis is developed on the basis of provided internal documents of the company XYZ CZ, as well as from the information provided by the manager of the branch in Karlovy Vary, from the processed data of questionnaire surveys and own observations. In the analytical part, the reader is first acquainted with the bank XYZ CZ, followed by a description of the current state of CRM, then is compiled a SWOT analysis and at the end of the work the author focuses on proposals for improving customer relationship management.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Svatkova_Katerina_final.pdfPlný text práce1,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svatkova_Katerina_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce117,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Svatkova Katerina_oponent.pdfPosudek oponenta práce347,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47856

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.