Název: Zavedení nového produktu na trh
Další názvy: Launch of a new product on the market
Autoři: Valná, Daniela
Vedoucí práce/školitel: Taušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
Oponent: Machová Kristýna, Ing.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47870
Klíčová slova: podnikání;podnikatelský plán;nový produkt na trhu;lean canvas;podnikatelský nápad
Klíčová slova v dalším jazyce: business;business plan;new product on the market;lean canvas;business idea
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je představit konkrétní podnikatelský záměr nového produktu na trhu s vypracováním analýzy konkurenčního prostředí. Dalším cílem je sestavení podnikatelského plánu včetně plánu uvedení produktu na trh. Teoretická část se věnuje pojmům podnikatel, podnikání a konkrétním formám podnikání. Dále teoreticky popisuje podnikatelský plán se všemi jeho náležitostmi. Praktická část se věnuje již konkrétnímu podnikatelskému nápadu, kterým jsou ekologické, ručně dělané svíčky z netoxického materiálu. Pilotní svíčkou značky Hygge Flare je svíčka Autumn vibes. Tento podnikatelský záměr je doplněn o Lean Canvas, SWOT analýzu, analýzu konkurenčního prostředí a marketingovou strategii včetně plánu uvedení této svíčky na trh. V rámci tohoto podnikatelského záměru je zde popsán také finanční plán, personální zabezpečení a cíle značky Hygge Flare na rok 2022. V závěru je podnikatelský záměr zhodnocen a doplněn o další nápady na jeho zlepšení.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of this bachelor thesis is to present a specific business plan for a new product on the market with an analysis of the competitive environment. Another goal is to compile a business plan, including a launch plan od the product. The theoretical part is focused on the terms such as entrepreneur, business and specific forms of business. It also theoretically describes the business plan with all its essential parts. The empirical part describes a specific business idea, which are ecological, handmade candles made of non-toxic materials. The pilot candle from the brand Hygge Flare is candle called Autumn vibes. This business plan is complemented by Lean Canvas, SWOT analysis, competitive environment analysis and marketing strategy, including a plan for launching this candle. Part of this business plan is also the financial plan, staffing and goals of the brand Hygge Flare for 2022 are also described here. In the end this business plan is evaluated and supplemented with other ideas for its improvement.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Valna.pdfPlný text práce1,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
valna_daniela_v.pdfPosudek vedoucího práce168,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Valna_Daniela_oponent.pdfPosudek oponenta práce176,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47870

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.