Název: Tréninkový systém vybrané pobočky McDonald's
Další názvy: Training system of a selected McDonald's restaurant
Autoři: Lerchová, Daniela
Vedoucí práce/školitel: Vildová Eliška, Ing. Ph.D.
Oponent: Kutlák Jiří, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47933
Klíčová slova: tréninkový systém;rozvoj zaměstnanců;kultura mcdonald's;komunikace;edukace;lidské zdroje
Klíčová slova v dalším jazyce: training system;employee development;mcdonald's culture;communication;education;human resources
Abstrakt: Bakalářská práce představuje tréninkový system společnosti McDonald's. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje základní významy tréninkových programů v dnešní době a představuje možnosti rozvoje zaměstnanců na pracovišti i mimo něj. V praktické části je hodnoceno aktuální fungování tréninkového systému na pobočce McDonald's Borská pole. Toto téma si autorka vybrala z toho důvodu, že má s danou pobočkou čtyřletou pracovní zkušenost a téma personalistika a rozvoj lidí je jí blízké. Hodnocení tréninkového systému dané pobočky je posuzováno dle výsledků z dotazníkového šetření, kterého se účastnili všichni stávající zaměstnanci restaurace. Vzhledem k počtu zaměstnanců a charakteru otázek se dotazníkové šetření jeví jako nejlepší možnosti. Díky dostupným datům je zjištěno, že je trénink na pobočce nastaven podle pravidel společnosti a funguje správným způsobem. Byly zjištěny čtyři zásadní nedostatky, k nimž je navrhnuto nápravné opatření. Tyto opatření je možné zapracovat ihned do provozu restaurace, aby mohl být rozvoj zaměstnanců ještě kvalitnější.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis presents the training system of the company McDonald's. The work has two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the basic meanings of training programs nowadays and presents the possibilities of employee development in the workplace and beyond the workplace. The practical part evaluates the current functioning of the training system at the branch McDonald's Borská pole. The author chose this topic because she has four years of work experience with this branch. This theme is close for her, because she is interested in the topic of human resources and people development. The evaluation of the training system of the branch is assessed according to the results of a questionnaire survey in which all existing employees of the restaurant were participated. Questionnaire survey seems to be the best possibility for the research because of the quantity of employees and the types of questions. Thanks to the available data, it is found that the training at the branch is set up according to the company's rules and works correctly. Four major shortcomings have been identified and corrective action is proposed. These measures can be incorporated into the operation of the restaurant immediately, so that the development of employees can be even better.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Daniela Lerchova - BP.pdfPlný text práce2,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lerchova_Daniela_v.pdfPosudek vedoucího práce222,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lerchova_Daniela_o.pdfPosudek oponenta práce361,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47933

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.