Název: Marketing ve vybrané firmě
Další názvy: Marketing in a selected company
Autoři: Tyšerová, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/47960
Klíčová slova: marketing;marketingový mix;mystery shopping;marketingový výzkum;trh
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing mix;mystery shopping;marketing research;market
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena na analýzu marketingových aktivit společnosti Autocentrum TA a. s. První část této práce je zaměřena na teoretická východiska týkající se marketingu. Tyto východiska jsou následně uplatněny v druhé části práce - praktické části. Praktická část je zaměřena nejprve na vymezení trhu dealerů vozů značky ŠKODA ve městě Plzeň, poté je analyzována společnost Autocentrum TA a. s. V této části práce je také popsán realizovaný rozhovor s marketingovou pracovnicí na základě něhož, je definován i marketingový mix firmy. V praktické části je zahrnut i marketingový výzkum (tzv. mystery shopping), který byl proveden ve mnou vybrané společnosti a poté u jejích tří plzeňských konkurentů. Práci uzavírají návrhy a doporučení, které dle mého názoru přispějí k větší zákaznické základně a zviditelnění společnosti.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis is focused on the analysis of marketing activities of Autocentrum TA a. s. The first part of this thesis is focused on the theoretical background of marketing. These assumptions are then applied in the second part of the thesis - the practical part. The practical part is focused first on the definition of the market of ŠKODA dealers in the city of Pilsen, then the company Autocentrum TA a. s. is analyzed. The practical part includes also a marketing research (mystery shopping), which was conducted in my selected company and then with its three competitors in Pilsen. The thesis concludes with suggestions and recommendations that, in my opinion, will contribute to a larger customer base and visibility of the company.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Tyserova Lucie.pdfPlný text práce1,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
tyserova_lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce121,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Tyserova_o.pdfPosudek oponenta práce126,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47960

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.