Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠroubová Lenka, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorNaxer, Ondřej
dc.contributor.refereeSlobodník Karel, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2022-6-15
dc.date.accessioned2022-06-20T10:19:44Z-
dc.date.available2021-10-8
dc.date.available2022-06-20T10:19:44Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-5-26
dc.identifier89061
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/48132-
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je sestavení matematického modelu pro typický bateriový systém pro elektromobilitu, využívající reálné provozní veličiny, zhodnocující aktuální stav baterie, profil jízdy a okolní podmínky prostředí. Výstupem matematického modelu je optimalizovaný kvantitativní údaj predikující dostupný dojezd vozidla. Pro získání a zpracování potřebných podkladových dat je využita vývojová deska Raspberry Pi Pico, samotný model bateriového systému je pak realizován programově v jazyce Python.cs
dc.format90 s. (105 150 znaků), lvii
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=89061-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectelektromobilitacs
dc.subjectbateriový systémcs
dc.subjectmatematický modelcs
dc.subjecttelemetriecs
dc.subjectpredikce spotřebycs
dc.subjectstanovení dojezducs
dc.titleAdaptivní model chování bateriového systému pro elektromobilitucs
dc.title.alternativeAdaptive model of battery system behavior for electromobilityen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická
dc.thesis.degree-programVýkonové systémy a elektroenergetika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of this diploma thesis is to set up the mathematical model for a typical battery system used in electromobility, in accordance with the real operating values, actual battery state, driver's profile, and ambient conditions. The output of this mathematical model is the optimized comparative value predicting the remaining vehicle's range. Raspberry Pi Pico microcontroller board is used to obtain and process the necessary operational data. The mathematical model is then implemented to Python language.en
dc.subject.translatedelectromobilityen
dc.subject.translatedbattery systemen
dc.subject.translatedmathematical modelen
dc.subject.translatedtelemetryen
dc.subject.translatedconsumption predictionen
dc.subject.translatedoptimized range dataen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KEE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dip_naxer_ondrej_finalni_verze.pdfPlný text práce18,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce49,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce49,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce34,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48132

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.