Název: Udržitelný přístup v praxi
Další názvy: Sustainable approach in practice
Autoři: Hosnedlová, Petra
Vedoucí práce/školitel: Taušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
Oponent: Vacek Jiří, Doc. Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48487
Klíčová slova: udržitelný rozvoj;pivo;společenská odpovědnost firem;pivní obal
Klíčová slova v dalším jazyce: sustainable development;beer;corporate social responsibility;beer packages
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá udržitelným přístupem společnosti Plzeňský Prazdroj. Cílem diplomové práce je zmapování problematiky udržitelného rozvoje v daném podniku, analýza vybrané oblasti udržitelnosti v pivovarnictví a zhodnocení přístupu spotřebitelů k pivním obalům. Dílčím cílem práce je posouzení angažovanosti konkurence v porovnání s přístupem dané společnosti. První část práce zahrnuje vymezení udržitelného přístupu, pilířů udržitelnosti, cílů udržitelného rozvoje a společenské odpovědnosti firem. Na úvodní část navazuje analýza zvolených oblastí dané společnosti a posouzení angažovanosti konkurence. Těžištěm práce je zhodnocení spotřebitelských preferencí vztahujících se k pivním obalům. Pro výzkum je využito empirické dotazníkové šetření, jehož výsledky jsou zpracovány pomocí výzkumných otázek a hypotéz.
Abstrakt v dalším jazyce: This Master thesis deals with sustainable development of the company Plzeňský Prazdroj. The aim of this thesis is to map problematic of the sustainable development, analyses of the selected areas of sustainability in the breweries industry and evaluation of customer approach to beer packages. The partial aim of this theses is to assess the involvement of competitors in comparison with the approach of the given company. The introductory part of the theses includes the definition of a sustainability, sustainability pillars, sustainable development goals and corporate social responsibility. The introductory part is followed by an analysis of selected areas of the given company and assessment of the involvement of competitors. The focus of the thesis is the evaluation of customer preferences related to the beer packages. Empirical research is made by questionnaire survey, whose results are evaluated by research questions and hypotheses.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Hosnedlova.pdfPlný text práce2,63 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hosnedlova_petra_v.pdfPosudek vedoucího práce127,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hosnedlova_Petra_o.pdfPosudek oponenta práce229,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48487

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.