Název: Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Další názvy: Communication plan of a selected company with focus to internet marketing and social media marketing
Autoři: Ziebová, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Kresa Zdeněk, Ing.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/48571
Klíčová slova: internetový marketing;sociální sítě;b2b;marketingová analýza;swot;pestel;porterův model pěti sil;ppc;seo;linkbuilding.
Klíčová slova v dalším jazyce: internet marketing;social sites;b2b;marketing analysis;swot;pestel;porter´s five forces model;ppc;seo;linkbuilding.
Abstrakt: Předložená diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace na internetu a sociálních sítí společnosti ARC-H, která podniká na B2B trhu. Cílem práce se zjistit, jaký je současný stav marketingové komunikace na internetu a sociálních sítích společnosti ARC-H a předložit komunikační plán pro následující rok. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zpracována na základě rešerše tuzemských a zahraničních zdrojů s cílem seznámit čtenáře s teoretickými pojmy, se kterými je pracováno v praktické části. Praktická část se zaměřuje na podrobnou analýzu marketingového prostředí společnosti, která odkrývá to, jaký má společnost ARC-H vztah obecně k marketingu a jaké má zkušenosti s marketingem na internetu. Společnost je také podrobena srovnání s konkurencí. Výsledky analýzy jsou předloženy do SWOT analýzy, ze které následně vychází plán marketingové komunikace na internetu. V návrhu marketingového plánu jsou doporučeny a popsány konkrétní nástroje internetového marketingu a marketingu na sociálních sítích, je předložen rozpočet a časový harmonogram implementace plánu.
Abstrakt v dalším jazyce: The submitted diploma thesis deals with the topic of marketing communication on the Internet and social networks of the company ARC-H, which operates in the B2B market. The aim of the thesis is to find out the current state of marketing communication on the Internet and social networks of the company ARC-H and to present a communication plan for the following year. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is based on a search of domestic and foreign sources in order to acquaint readers with the theoretical concepts that are used in the practical part. The practical part focuses on a detailed analysis of the company's marketing environment, which reveals ARC-H´s relationship with marketing in general and its experience with Internet marketing. The company is also subject to comparison with the competition. The results of the analysis are presented in a SWOT analysis, from which the marketing communication plan on the Internet is based. The draft marketing plan recommends and describes specific tools of internet marketing and marketing on social networks, a budget and a time schedule for the implementation of the plan are also presented.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Lucie_Ziebova.pdfPlný text práce3,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Ziebova_VP.pdfPosudek vedoucího práce130,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Ziebova_OP.pdfPosudek oponenta práce116,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce31,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/48571

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.