Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Fišerová Kristýna, Doc. MgA. | |
dc.contributor.author | Svatková, Markéta | |
dc.contributor.referee | Steker František, Doc. akademický malíř | |
dc.date.accepted | 2022-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2022-07-18T22:34:14Z | - |
dc.date.available | 2021-5-31 | |
dc.date.available | 2022-07-18T22:34:14Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-4-29 | |
dc.identifier | 88502 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/49140 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá vizuálním stylem dětského sortimentu určenému pro předškolní vzdělávání. Návrh dbá na jednotnost a celistvost, která v současných vizuálech předškolního vzdělávání často chybí. Má usnadnit přehlednost jak pro pedagogy, tak pro rodiče a děti. Těžištěm práce jsou značky - ilustrace zvířátek, které se využijí jako značky v šatnách, kde si děti odkládají své osobní věci. Celkem je vytvořených 20 zvířátek, z toho 7 jich je použito jako náhled pro kompletní vizuál jednotlivých tříd. U těchto 7 jsem navrhla sortiment, který by se ve třídách mohl používat, jako například trička, bundy, holinky, hodinky, didaktické pomůcky apod., a sjednotil by tak dosavadní vzhled tříd. K diplomové práci patří také didaktické a herní pomůcky, jako například domino či omalovánky, které slouží zároveň jako brožura, která představuje všechna navržená zvířátka. | cs |
dc.format | 33 s. (20 859 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | ilustrace | cs |
dc.subject | osobní značky | cs |
dc.subject | vizuál předškolního vzdělávání | cs |
dc.subject | dětský sortiment | cs |
dc.subject | didaktické pomůcky | cs |
dc.title | Návrh a grafické zpracování vizuálního stylu dětského sortimentu | cs |
dc.title.alternative | Graphic design of visual style of children's assortment | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | MgA. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara | |
dc.thesis.degree-program | Design | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the visual style for children's assortment intended for preschool education. The design is unified and comprehensive, which is not the case with most of the current visuals in this environment. It is intended to facilitate clarity for both teachers and parents and children. The focus of the work are signs - illustrations of animals that are used as signs in locker rooms, where children store their personal belongings. A total of 20 animals are created, of which 7 are used as a preview for the complete visual of each class. For them, I designed an assortment that could be used in the classrooms, such as T-shirts, jackets, boots, watches, teaching aids, etc., and would thus unify the current appearance of the classes. The diploma thesis also includes didactic and game aids, such as dominoes or coloring books, which also serve as a brochure, which presents all the designed animals. | en |
dc.subject.translated | illustrations | en |
dc.subject.translated | personal labels | en |
dc.subject.translated | visuals of preschool education | en |
dc.subject.translated | children's assortment | en |
dc.subject.translated | teaching aids | en |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KDE) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Svatkova_DP_22.pdf | Plný text práce | 2,75 MB | Adobe PDF | View/Open |
Svatkova.pdf | Posudek vedoucího práce | 109,78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Svatkova_0.pdf | Posudek oponenta práce | 103,57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Svatkova_1.pdf | Průběh obhajoby práce | 259,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/49140
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.