Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBrůha Petr, Ing.
dc.contributor.authorBenešová, Michaela
dc.contributor.refereeŠnejdar Pavel, Ing.
dc.date.accepted2022-8-30
dc.date.accessioned2022-11-10T14:43:45Z-
dc.date.available2021-8-24
dc.date.available2022-11-10T14:43:45Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-23
dc.identifier89735
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/49926-
dc.description.abstractTato bakalářská práce vznikla za účelem vytvoření 4 logopedických para- metrizovaných her pro již existující webovou aplikaci BrainIn. Cílem her je pomáhat pacientům se získaným poškozením mozku. Hry budou při neurore- habilitaci sloužit ke zlepšení kognitivních funkcí například ke zlepšení paměti či slovní zásoby. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Te- oretická část se zabývá aplikací BrainIn, mozkem a kognitivními funkcemi. Obsahuje také analýzu her. V praktické části se řeší implementační stránka her, testování a návrhy na další logopedické hry.cs
dc.format63 s. (77028 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectparametrizovatelné hrycs
dc.subjectunitycs
dc.subjectneurorehabilitacecs
dc.subjectkognitivní funkcecs
dc.subjectafáziecs
dc.subjectmozkový onemocněnícs
dc.titleVývoj parametrizovaných logopedických her v Unitycs
dc.title.alternativeDevelopment of parametrized speech therapy gamesen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd
dc.thesis.degree-programInformatika a výpočetní technika
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis was created in order to create 4 speech therapy para- meterized games for the existing web application BrainIn. The aim of the games is to help patients with acquired brain damage. During neurorehab- ilitation, games will serve to improve cognitive functions, for example to improve memory or vocabulary. The work is divided into two parts: the- oretical and practical. The theoretical part deals with the application of BrainIn, the brain and cognitive functions. It also contains games analysis. The practical part deals with the implementation, testing of games and pro- posals for other speech therapy games.en
dc.subject.translatedparameterizable gamesen
dc.subject.translatedunityen
dc.subject.translatedneurorehabilitationen
dc.subject.translatedcognitive functionen
dc.subject.translatedaphasiaen
dc.subject.translatedbrain diseaseen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
A19B0008P.pdfPlný text práce4,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A19B0008P_hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce178,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A19B0008P_posudek.pdfPosudek oponenta práce114,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A19B0008P_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce30,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49926

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.