Název: Hry s hudbou a techniky muzikoterapie ve výuce hudební výchovy na gymnáziu
Další názvy: Games with music and music therapy techniques in music education at grammar school
Autoři: Chu, Quang Hieu
Vedoucí práce/školitel: Kodejška Miloš, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Vičar Jan, Prof. PhDr. MgA. CSc.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/49947
Klíčová slova: hry s hudbou;muzikoterapeutické hry;hudební psychologie
Klíčová slova v dalším jazyce: music games;music therapy games;music psychology
Abstrakt: Tato diplomová práce je věnována muzikoterapii, jejímu využití ve školství v podobě hudebních činností a her. První kapitola teoretické části popisuje hudbu a její účinky na člověka. Druhá kapitola se vymezuje hudební psychologii a muzikoterapii, tato část se zabývá praktickým využitím muzikoterapie. Praktická část nabídne hudební činnosti a hry s hudbou, které se podílí na rozvoji osobnostní integrity žáka.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis is devoted to music therapy and its use in education in the form of musical activities and games. The first chapter of the theoretical part describes music and its effects on human. The second chapter defines music psychology and music therapy, this part deals with the practical use of music therapy. The practical part offers musical activities and games with music, which contribute to the development of personality of the student.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Chu DP.pdfPlný text práce831,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chu_DP_vedouci_Kod_2022.pdfPosudek vedoucího práce145,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
CHU_DP_oponent_ Vi_2022.pdfPosudek oponenta práce128,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
chu.pdfPrůběh obhajoby práce63,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/49947

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.