Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVočadlová Klára, RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorĎuržová, Kateřina
dc.date.accepted2022-9-5
dc.date.accessioned2022-11-10T14:44:38Z-
dc.date.available2021-6-8
dc.date.available2022-11-10T14:44:38Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-29
dc.identifier88973
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50025-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá navržením výukové hodiny zeměpisu na téma atmosféra pro 6. ročník ZŠ, její realizací a následným ověřením efektivnosti dané výuky. V navržené výukové jednotce jsem se pokusila rozvíjet vyšší úrovně vzdělávacích cílů dle Bloomovy taxonomie, také se snažím, aby hodina byla pro žáky zajímavá. Přínos hodiny byl ověřen jednak testem (posttest), ve kterém jsem se zaměřila na úroveň dosažených znalostí, dle Bloomovy taxonomie kognitivních cílů, a také dotazníkem, díky kterému jsem získala zpětnou vazbu od žáků o výukové hodině.cs
dc.format65 s. (94 518 znaků), XIX
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectnávrh výukové hodinycs
dc.subjectzeměpiscs
dc.subjectbloomova taxonomiecs
dc.subjectzákladní školacs
dc.titleNávrh výukové hodiny zeměpisu pro ZŠcs
dc.title.alternativeDesign of a geography lesson for elementary schoolen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studia
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thes is deals with the design of a geography lesson on the topic of atmosphere for the 6th grade of primary school, its implementation and subsequent verification of the effectiveness of the teaching. In the proposed teaching unit, I tried to develop higher levels of educational goals according to Bloom's taxonomy, I also try to make the lesson interesting for students. The benefit of the lesson was verified by a test (posttest) in which I focused on the level of knowledge achieved, according to Bloom's taxonomy of cognitive goals, and by a questionnaire, thanks to which I got feedback from students about the lesson.en
dc.subject.translatedlesson designen
dc.subject.translatedgeographyen
dc.subject.translatedbloom taxonomyen
dc.subject.translatedelementary schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska p. (Durzova Katerina).pdfPlný text práce3,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Katerina Durzova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce134,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Katerina Durzova_oponent.pdfPosudek oponenta práce723,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Katerina Durzova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce657,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50025

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.