Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podpera Milan, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Mašková, Dominika | |
dc.contributor.referee | Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2022-9-8 | |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T14:45:29Z | - |
dc.date.available | 2021-6-11 | |
dc.date.available | 2022-11-10T14:45:29Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-3-31 | |
dc.identifier | 88306 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/50121 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce mapuje problémy začínajících učitelů mateřských škol, se zaměřením na absolventy FPE ZČU. V teoretické části jsou definovány pojmy "začínající učitel", "kompetence učitele", a představeny nejčastější problémy začínajících učitelů dle literatury. Prostor je dále věnován několika příbuzným studiím. Praktická část práce se zaměřuje na nejčastější problémy začínajících učitelů a hodnocení jejich připravenosti ze studií. | cs |
dc.format | 53 s., I - IX (121 693 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | začínající učitel | cs |
dc.subject | uvádějící učitel | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | kompetence učitele | cs |
dc.subject | problémy začínajících učitelů | cs |
dc.title | Problematika začínajícího učitele mateřské školy pohledem absolventů FPE ZČU | cs |
dc.title.alternative | The problematics of a beginning kindergarten teacher from the perspective of FPE ZČU graduates | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis maps the problems of beginning kindergarten teachers, focusing on FPE ZČU graduates. The theoretical part defines the terms "beginning teacher", "teacher competence", and introduces the most common problems of beginning teachers according to the literature. The space is further dedicated to several related studies. The practical part of the work focuses on the most common problems of beginning teachers and evaluation of their readiness from studies. | en |
dc.subject.translated | beginning teacher | en |
dc.subject.translated | introducing teacher | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | teacher competence | en |
dc.subject.translated | problems of beginning teachers | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP_Maskova_Dominika.pdf | Plný text práce | 1,56 MB | Adobe PDF | View/Open |
Maskova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 51,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Maskova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 51,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Maskova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 935,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/50121
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.