Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMentlík Pavel, Doc. RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKovacz, Tomáš
dc.date.accepted2022-9-9
dc.date.accessioned2022-11-10T14:47:10Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2022-11-10T14:47:10Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-28
dc.identifier87534
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50238-
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá včleněním tematiky vývoje současného světa do výuky zeměpisu v druhém pololetí 6. ročníku, tak aby žák dokázal hodnotit geografické jevy a procesy s touto problematikou spjaté. Žák by měl zhodnotit kvalitu života na základě vývoje faktorů určujících vývoj současného světa. Prostředkem včlenění byly vytvořené vyučovací hodiny. V práci je jejich analýza, reflexe i hodnocení. Dále je v práci obsažena analýza dotazníků, které byly předloženy učitelům druhého stupně a všem žákům druhého stupně. Výsledky dotazníků prezentují, jakou představu mají učitelé a žáci o vývoji současného světa.cs
dc.format87 s. (134 062 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvyučovací hodinacs
dc.subjectkvalita životacs
dc.subjectvývoj světacs
dc.subjectanalýza a reflexe výukycs
dc.titleAplikace tématu vývoje kvality života ve výuce zeměpisu v druhém pololetí 6. ročníkucs
dc.title.alternativeApplications of the topic: Life Quality Development in teaching geography in the second semester of the 6th gradeen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with including the developement topics of today's world into the teaching the geography in second half of the year in 6th grade, so that students can judge geography phenomena and processes connected with this problematic. Student should know how to rate a quality of life according to the developement factores which do ranks the quality of current world. The means of incorporation was the creation of a lessons. The work includes their analysis, reflection and evaluation. Furthermore, the work contains an analysis of questionnaires that were submitted to secondary school teachers and all secondary school students. The results of the questionnaires present the idea of teachers and students about the development of the contemporary world.en
dc.subject.translatedlessonen
dc.subject.translatedquality of lifeen
dc.subject.translatedworld developmenten
dc.subject.translatedanalysis and reflection of teachingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_-_Tomas_KOVACZ.pdfPlný text práce2,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovacz_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce1,76 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovacz_oponent.pdfPosudek oponenta práce2,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovacz_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce119,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50238

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.