Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorHuľová, Zlatica
dc.date.accessioned2023-01-27T11:47:54Z
dc.date.available2023-01-27T11:47:54Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationInovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2022, č. 1, s. 84-89.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/itev/
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/51142
dc.format6 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isosksk
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogickács
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectdálkové studiumcs
dc.subjecte-learningcs
dc.subjectrodiče studentůcs
dc.subjectstřední odborná školacs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjecttechnické vzdělánícs
dc.titleEducation of students during distance learning due to pandemic from the perspective of parentsen
dc.title.alternativeVzdelávanie žiakov počas dištančnej výučby v čase pandémie z pohľadu rodičovsk
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe article is focused on online technical teaching at primary school and secondary vocational school during pandemic season. Presented research is focused on parents' atitude and opinion and how they support their children at home during e-learning. The research is also part of extensive study of project VEGA no. 1/0550/22. Recent status, trends and problems of technical education at secondary school of distance learning (2022-2024)en
dc.subject.translateddistance learningen
dc.subject.translatede-learningen
dc.subject.translatedstudents' parentsen
dc.subject.translatedsecondary vocational schoolen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedtechnical educationen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 2 (2022)
Číslo 2 (2022)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Itev_2_2022-84-89.pdfPlný text235,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/51142

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.