Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorFridrichová, Radka
dc.contributor.authorKutková, Irena
dc.date.accepted2012-08-29
dc.date.accessioned2013-06-19T06:37:40Z-
dc.date.available2010-12-03cs
dc.date.available2013-06-19T06:37:40Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-29
dc.identifier43135
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5184
dc.description.abstractPráce představuje postavení literárního textu v učebnicích francouzského jazyka, které se používají na základních školách a na nižších stupních víceletých gymnázií v okrese Plzeň - město ve školním roce 2011/2012. Teoretická část definuje literární útvary vhodné pro výuku francouzského jazyka, uvádí postavení literárního textu v různých didaktických metodách a role literatury ve výuce francouzského jazyka. Část průzkumu analyzuje literární texty z uvedených učebnic a výsledky průzkumu třídí podle různých kategorií, kterými jsou například literární útvar, doba vzniku díla a navržené práce s textem.cs
dc.format92 s. (128 602 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectliteraturacs
dc.subjectliterární textycs
dc.subjectfrancouzská literaturacs
dc.subjectfrankofonní literaturacs
dc.subjectpísněcs
dc.subjectkoledycs
dc.subjectbásněcs
dc.subjectkaligramycs
dc.subjectpohádkycs
dc.subjectříkadlacs
dc.subjectdidaktické metody ve výuce jazykacs
dc.subjectrole literatury ve výuce francouzštinycs
dc.subjectfrancouzské učebnicecs
dc.titleLiteratura ve výuce francouzského jazykacs
dc.title.alternativeLiterature in French Language Teachingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra ruského a francouzského jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis presents the role of literary text in French textbooks which are used at Pilsen lower secondary schools in 2011-2012. The theoretical part defines divers literary forms suitable for French language teaching. Furthermore, the roles of literary text in the history of language teaching methods and approaches as well as the advantages of the use of literature in French language teaching are outlined. The second part of the thesis includes a survey. Literary texts found in the given textbooks are analysed and categorised according to divers points of view, which are for example form of the literary text, year of publication and activities to be worked on.en
dc.subject.translatedliteraturaen
dc.subject.translatedliterární textyen
dc.subject.translatedfrancouzská literaturaen
dc.subject.translatedfrankofonní literaturaen
dc.subject.translatedpísněen
dc.subject.translatedkoledyen
dc.subject.translatedbásněen
dc.subject.translatedkaligramyen
dc.subject.translatedpohádkyen
dc.subject.translatedříkadlaen
dc.subject.translateddidaktické metody ve výuce jazykaen
dc.subject.translatedrole literatury ve výuce francouzštinyen
dc.subject.translatedfrancouzské učebniceen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRF)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Irena_Kutkova.pdfPlný text práce1,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kutkova Irena posudek ved..pdfPosudek vedoucího práce112,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kutkova Irena posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce80,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kutkova Irena prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce33,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5184

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.