Název: | Nové technologie a jejich přínosy pro řízení lidských zdrojů |
Další názvy: | New technologies and their benefits for human resource management |
Autoři: | Šrubař, Jakub |
Vedoucí práce/školitel: | Nosková Marta, Ing. Ph.D. |
Oponent: | Kristl Volfová Monika, Ing. |
Datum vydání: | 2023 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/52025 |
Klíčová slova: | řízení lidských zdrojů;sociální sítě;virtuální realita;gamifikace |
Klíčová slova v dalším jazyce: | human resource management;social networks;virtual reality;gamification |
Abstrakt: | Bakalářská práce je zaměřená na nové technologie a jejich přínosy pro řízení lidských zdrojů. Teoretická část pojednává o vybraných personálních činnostech se zaměřením hlavně na personální plánování, získávání a výběr zaměstnanců, jejich vzdělávání, motivaci i odměňování. Dále se teoretická část věnuje vývoji a současným trendům technologií v oblasti personalistiky. Podrobněji pojednává o moderních personálních informačních systémech, sociálních sítích, virtuální či rozšířené realitě a o využití prvků gamifikace. Praktická část této práce je věnována výzkumu, který má ověřit hypotézu, že s rychlým vývojem technologií mohou jejich zavádění a využívání ve firmách doprovázet komplikace. Výzkum je prováděn dotazníkovým šetřením, které zkoumá právě tento proces a také aktuálně používané technologie. Na základě získaných dat jsou v závěru práce uvedené návrhy pro zefektivnění procesu implementace nových technologií. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The bachelor thesis is focused on new technologies and their benefits for human resource management. The theoretical part deals with selected personnel activities focusing mainly on personnel planning, recruitment and selection of employees, their training, motivation and remuneration. Furthermore, the theoretical part focuses on the development and current trends in HR technology. It discusses in detail modern personnel information systems, social networks, virtual or augmented reality and the use of gamification elements. The practical part of this thesis is devoted to research to test the hypothesis that with the rapid development of technology, complications may accompany its implementation and use in companies. The research is conducted through a questionnaire survey that examines this process as well as the technologies currently in use. Based on the data obtained, the thesis concludes with suggestions for streamlining the process of implementing new technologies. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Srubar_Jakub.pdf | Plný text práce | 3,67 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Srubar_o.pdf | Posudek oponenta práce | 123,77 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Srubar_Jakub_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 122,19 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf | Průběh obhajoby práce | 38,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/52025
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.