Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorTeřlová, Kateřina
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-1
dc.date.accessioned2023-06-09T11:31:56Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:31:56Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92439
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52337-
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na komparaci marketingové komunikace vybraných značek na sociálních sítích. Pro tyto účely byla vybrána ta ubytovací zařízení, která splňují stanovená kritéria. Jedná se tak o malé čtyřhvězdičkové hotely, které se nacházejí na území České republiky, disponují profily na obou nejhojněji využívaných sociálních sítích Facebook a Instagram a jejich zveřejněná data jsou volně přístupná pro výzkumný nástroj ZoomSphere. V rámci realizace daného výzkumu je využita obsahová analýza, pomocí které je provedeno zhodnocení aktuální situace jednotlivých hotelů a na základě těchto informací jsou poté nalezeny odpovědi na stanovené výzkumné otázky. Na závěr je provedeno srovnání marketingových komunikací jednotlivých sledovaných subjektů, identifikování jejich silných a slabých stránek a pro zefektivnění komunikace jsou navržena doporučení.cs
dc.format112 s. (163 395 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectmalé čtyřhvězdičkové hotelycs
dc.subjectobsahová analýzacs
dc.subjectzoomspherecs
dc.titleKomparace komunikace vybraných značek na sociální sítics
dc.title.alternativeComparison of brands communication on social mediaen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis investigates and compares the marketing communication strategies that businesses use on social media. The study has selected specific housing facilities based on the following criteria: a small four-star hotel situated in the Czech Republic that actively uses Facebook and Instagram - social media networks widely used for marketing purposes. For analysis, the selected facilities must also have publicly available data accessible through ZoomSphere, a tool that facilitates effective analysis of marketing communication. To achieve the research objective, this thesis uses content analysis to identify the marketing patterns used in hotel marketing communication. The findings from this analysis are subsequently used to address the research questions outlined in the chapter introducing the research design. Furthermore, this thesis compares the selected businesses' marketing communication strategies, highlighting their strengths and weaknesses, and proposes suggestions for improvement that could lead to more effective communication efforts.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedsmall four-star hotelsen
dc.subject.translatedcontent analysisen
dc.subject.translatedzoomsphereen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Terlova_K21N0175P.pdfPlný text práce13,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Terlova_Katerina_v.pdfPosudek vedoucího práce122,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Terlova_o.pdfPosudek oponenta práce122,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52337

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.