Název: (Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu
Další názvy: (Not only) the online marketing of a subject in the tourism field.
Autoři: Švambergová, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Pichlík Lukáš, Ing.
Oponent: Tichý Vladimír, Ing.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52416
Klíčová slova: marketing;online marketing;schönbrunn;sociální média;sociální sítě;eye tracking;optimalizace;vyhledávače;marketingová strategie
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;online marketing;schönbrunn;social media;social networks;eye tracking;optimization;search engines;marketing strategy
Abstrakt: Tématem bakalářské práce je online marketing Zámku a zahrad Schönbrunn. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketing, dále rozdělený na online marketing. Kromě toho se práce zabývá marketingovou strategií, nástroji online marketingové komunikace, marketingem v rámci vyhledávačů, optimalizací pro vyhledávače, PPC reklamou a marketingem na sociálních médiích. V praktické části je provedeno srovnání Schönbrunnu s konkurencí v Kroměříži. Dále je zahrnuta optimalizace ve vyhledávačích pomocí Seomakeru a dotazníkové šetření soustředěné na vyhledávání na internetu a šetření pomocí oční kamery (Eye cracking) zaměřené na webové stránky a sociální sítě. Výsledky všech analýz jsou využity k vytvoření návrhů a doporučení pro zefektivnění online marketingové strategie subjektu a zvýšení spokojenosti.
Abstrakt v dalším jazyce: The topic of the bachelor thesis is the online marketing of Schönbrunn Palace and Gardens. The theoretical part explains concepts such as marketing, further divided into online marketing. In addition, the thesis deals with marketing strategy, online marketing communication tools, search engine marketing, search engine optimization, PPC advertising and social media marketing. In the practical part, a comparison of Schönbrunn with its competitors in Kroměříž is made. In addition, search engine optimization using Seomaker and a questionnaire survey focusing on internet searches and an eye cracking survey focusing on websites and social media are included. The results of all the analyses are used to make suggestions and recommendations to improve the entity's online marketing strategy and increase satisfaction.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Svambergova.pdfPlný text práce1,77 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
svambergova_lucie_o.pdfPosudek oponenta práce70,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
svambergova_lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce221 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52416

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.