Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHolubová Lenka, Ing.
dc.contributor.authorPhanová, Dieu Linh
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-8
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:18Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:18Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92934
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52421-
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je prozkoumat nástroje komunikačního mixu vybraných podniků a na základě analýzy navrhnout možná opatření při zapojení influencerů ke zlepšení marketingových postupů a zjistit důležitost rolí influencerů. K práci byly využity různé výzkumné metody včetně literární rešerše a osobních rozhovorů s marketingovými specialisty, kteří dříve spolupracovali s firmami a influencery. Tyto metody poslouží k návrhu opatření pro efektivní využití komunikačních nástrojů a zapojení influencerů a pro poskytnutí poznatků pro společnosti, které zvažují implementaci influencer marketingu do svých marketingových strategií.cs
dc.format71
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectinfluenceřics
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectkampaněcs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjecttiktokcs
dc.titleRole influencerů v marketingové komunikaci podnikucs
dc.title.alternativeThe role of influencers in marketing communication of a companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis is to examine the tools of the communication mix of selected companies and based on the analysis, it proposes possible measures for the involvement of influencers to improve marketing procedures and to determine the importance of the roles of influencers. Various research methods were used for the work including literature research and personal interviews with marketing specialists who previously worked with companies and influencers. These methods will be used to design precautionary suggestions for the effective use of communication tools and the involvement of influencers and to provide insights for companies considering the implementation of influencer marketing in their marketing strategies.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedinfluencersen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedcampaignsen
dc.subject.translateddigital marketingen
dc.subject.translatedfacebooken
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedtiktoken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Dieu_Linh_Phanova_BP.pdfPlný text práce2,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Phanova_Dieu_Linh_v.pdfPosudek vedoucího práce365,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
phanova_dieu_linh_o.pdfPosudek oponenta práce183,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52421

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.