Název: Využití mobilních telefonů v marketingu na spotřebitelském trhu s módou
Další názvy: The use of mobile phones in marketing at the consumer fashion market
Autoři: Bonaventurová, Aneta
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Hommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52428
Klíčová slova: kamenné prodejny;on-line nákup;běžné značky s módou;digitální marketing;mobilní telefony;mobilní aplikace;moderní technologie
Klíčová slova v dalším jazyce: brick-and-mortar stores;on-line shopping;common fashion brands;digital marketing;mobile phones;mobile apps;modern technologies
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je popsat vybrané způsoby využití mobilních telefonů v marketingu na zvoleném spotřebitelském trhu, kterým jsou běžné značky s módou, a následně zjistit skutečnou míru jejich využívání spotřebiteli. Teoretická část práce přibližuje pojmy moderního marketingu, spotřebitelského chování, různých forem prodeje a digitálního marketingu. Praktická část obsahuje analýzu vybraných způsobů využití mobilních telefonů na daném trhu. Součástí práce jsou také výsledky dotazníkového šetření, které zkoumá skutečné využívání těchto možností spotřebiteli. Závěrem práce jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navržena možná doporučení.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of the bachelor thesis is to describe selected ways of using mobile phones in marketing at the chosen consumer market, which are common fashion brands, and to find out the actual rate of their use by consumers. The theoretical part of the thesis approximates the concepts of modern marketing, consumer behavior, various forms of sales and digital marketing. The practical part contains an analysis of selected ways of using mobile phones at the chosen market. The thesis also includes the results of a questionnaire survey that examines the actual use of these options by consumers. At the end, the research questions are answered and possible recommendations are proposed.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Aneta Bonaventurova.pdfPlný text práce1,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bonaventurova_ Aneta_o.pdfPosudek oponenta práce122,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bonaventurova_Aneta_v.pdfPosudek vedoucího práce117,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce39,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52428

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.