Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZámiš Ondřej, MgA.
dc.contributor.authorChobotová, Julie
dc.contributor.refereeJiřičková Ditta, Doc. akademický malíř
dc.date.accepted2023-6-5
dc.date.accessioned2023-06-09T11:36:06Z-
dc.date.available2022-5-31
dc.date.available2023-06-09T11:36:06Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-28
dc.identifier91819
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52781-
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám vizuálním stylem současných automobilových společností, a hodnotím jejich vzhled dle současných grafických trendů. Za posledních pár let se v tomto průmyslovém odvětví odehrálo mnoho změn týkajících se redesignu loga automobilek. Vlastní teoretickou analýzu jsem provedla na základě celosvětově dostupných dat na témata logo a jeho význam, redesign a jak ho docílit, loga automobilového průmyslu od historie až po současnost a trendy elektromobility. Tato témata jsou následně graficky zpracována v interaktivním prototypu webové aplikace, která by v budoucnu mohla sloužit jako edukativní platforma. Interaktivní verze praktické části je zpracována v programu Figma.cs
dc.format41 s (60 212 znaků vč. mezer)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectgrafický designcs
dc.subjectinteraktivní designcs
dc.subjectweb designcs
dc.subjectautomobilový průmyslcs
dc.subjectvizuální stylycs
dc.subjectredesigncs
dc.subjectteoretická analýzacs
dc.subjectedukativní platformacs
dc.subjectwebová aplikacecs
dc.titleAdaptace vizuálních stylů světových automobilek na aktuální trendycs
dc.title.alternativeAdaptation of Visual Styles of Global Automakers to Current Trendsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBcA.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
dc.thesis.degree-programVýtvarná umění
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedIn my bachelor's thesis, I deal with the visual style of contemporary automotive companies and evaluate their appearance according to current graphic trends. Over the past few years, there have been many changes in the industry regarding the redesign of car company logos. I have conducted my own theoretical analysis based on globally available data on the topics of logo and its meaning, redesign and how to achieve it, automotive logos from history to the present and trends in electric mobility. These topics are then graphically elaborated in an interactive prototype web application that could serve as an educational platform in the future. The interactive version of the practical part is developed in Figma.en
dc.subject.translatedgraphic designen
dc.subject.translatedinteractive designen
dc.subject.translatedweb designen
dc.subject.translatedautomotiveen
dc.subject.translatedvisual stylesen
dc.subject.translatedredesignen
dc.subject.translatedtheoretical analysisen
dc.subject.translatededucational platformen
dc.subject.translatedweb applicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Julie_Chobotova_pruvodni_zprava_BP.pdfPlný text práce5,38 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
CHOBOTOVA.docPosudek vedoucího práce52,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
CHOBOTOVA_0.docPosudek oponenta práce54 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
CHOBOTOVA.pdfPrůběh obhajoby práce49,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52781

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.