Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorGrygar Štěpán, Prof. Mgr.
dc.contributor.authorSedelmayerová, Marie
dc.contributor.refereeLeinweberová Adéla, MgA.
dc.date.accepted2023-6-5
dc.date.accessioned2023-06-13T07:40:26Z-
dc.date.available2022-5-31
dc.date.available2023-06-13T07:40:26Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-28
dc.identifier91889
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52904-
dc.description.abstractDiplomová práce Sedimentace mysli na téma fotografie jako objekt se skládá ze dvou částí. Cílem praktické části bylo realizovat a divákovi představit vizi zvětšených uskupení přírodních prvků na zavěšených textiliích, která vznikla na základě původní myšlenky vytvořit pro diváka okno do přírody pomocí osvětlených plechových objektů. Zkoumání příčin vlastních podvědomých motivů, asociací i cizích předchozích uměleckých tendencí v prostoru, bylo nedílnou součástí celého procesu práce. Důležitou stránkou praktické části bylo experimentování, jehož podstatou je objevování nových možností uměleckého vyjádření a zároveň v umělci utváří schopnost vypořádat se s nejasným výstupem práce.cs
dc.format20 s (25 085 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectfotografiecs
dc.subjectfotogramcs
dc.subjectfotografie jako objektcs
dc.subjecthistorie fotografiecs
dc.subjectpřírodninycs
dc.subjectvztah člověka a prostorucs
dc.subjecttisk na textilcs
dc.subjectexperimentcs
dc.titleFOTOGRAFIE JAKO OBJEKTcs
dc.title.alternativePhotograph as an objecten
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgA.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
dc.thesis.degree-programAudiovize
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedDiploma thesis Sedimentation of the mind consists of two parts. The aim of the practical part was to create and present to the viewer a vision of enlarged groupings of natural elements on suspended textiles, which was created on the basis of the original idea of creating a window into the nature for viewer using photo-illuminated sheet metal objects. Researching the causes of subconscious motives, associations and foreign previous artistic tendencies in the space was an integral part of the entire work process. An important aspect of the theoretical and practical part was experimentation, the essence of which is the discovery of new possibilities of artistic expression and at the same time it forms in the artist the ability to deal with the unclear output of the work.en
dc.subject.translatedphotographyen
dc.subject.translatedphotogramen
dc.subject.translatedphotography as an objecten
dc.subject.translatedhistory of photographyen
dc.subject.translatednature objectsen
dc.subject.translatedthe relationship of man to spaceen
dc.subject.translatedtextile printen
dc.subject.translatedexperimenten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Sedelmayerova.pdfPlný text práce49,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sedelmayerova.pdfPosudek vedoucího práce565,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sedelmayerova_0.pdfPosudek oponenta práce638,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sedelmayerova_1.pdfPrůběh obhajoby práce95,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52904

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.