Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorSýkora, Zdeněk
dc.contributor.refereeKupec Michael, Ing. Bc.
dc.date.accepted2021-6-18
dc.date.accessioned2023-06-13T07:56:59Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2023-06-13T07:56:59Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-6
dc.identifier86165
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52928-
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na zhodnocení webových stránek, které poskytují informace o počasí. Konkrétně se práce zaměřuje na web In-počasí.cz. První část bakalářské práce poukazuje na důležitost internetového marketingu a webových stránek. Dále jsou zde popsány konkrétní metody, které lze využít k analýze webu. Tyto informace jsou následně využity v praktické části. Ta se nejprve zaměřuje na detailní analýzu webu. Byla provedena analýza návštěvnosti a také subjektivní hodnocení webových stránek firmy dle metodiky WebTop100. Následně bylo uskutečněno dotazníkové šetření, kde si autor ověřil některé hypotézy, jež vycházely z předchozích zjištění. Následovalo uživatelské testování, díky kterému byly odhaleny opravdu konkrétní nedostatky webu In-počasí.cz. V závěru praktické části jsou uvedena konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení pro majitele těchto webových stránek, které mohou dopomoci ke zlepšení uživatelského prožitku návštěvníků webu In-počasí.cz a současně i k zvýšení návštěvnosti daného webu.cs
dc.format73 s. (97 656 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjecthodnocení webových stránekcs
dc.subjectpoužitelnostcs
dc.titleZhodnocení webových stránek poskytujících informace o počasícs
dc.title.alternativeEvaluation of websites providing weather informationen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the evaluation of websites providing weather information. Specifically, the work focuses on the website In-počasí.cz. The first part of the bachelor thesis points out the importance of internet marketing and websites. There are also described specific methods that can be used to analyse the websites. This information is then used in the practical part. The practical part focuses on a detailed analysis of the website. An analysis of traffic was performed, as well as a subjective evaluation of the company's website according to the WebTop100 methodology. Subsequently, a questionnaire survey was conducted, where the author verified some hypotheses that were based on previous findings. User testing followed, thanks to which really specific shortcomings of the In-počasí.cz website was revealed. At the end of the practical part, there are specific recommendations and suggestions for improvement for the owners of this website, which can help to improve the user experience of visitors to the website In-počasí.cz and at the same time to increase traffic to the website.en
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedwebsite evaluationen
dc.subject.translatedusabilityen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Zdenek Sykora.pdfPlný text práce3,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zdenek_sykora_v.pdfPosudek vedoucího práce190,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sykora_Zdenek_o.pdfPosudek oponenta práce118,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sykora_Zdenek.pdfPrůběh obhajoby práce22,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52928

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.