Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSvoboda Michal, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorHůrková, Karolína
dc.contributor.refereeKlimtová Václava, Mgr.
dc.date.accepted2023-6-13
dc.date.accessioned2023-08-02T10:42:42Z-
dc.date.available2020-12-7
dc.date.available2023-08-02T10:42:42Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-28
dc.identifier87491
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53228-
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Seznamovací kurzy na základních školách se zabývá analýzou podoby seznamovacích kurzů v oblasti Plzeňska. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy spjaté s problematikou školní třídy jako sociální skupiny, sociálně psychologickým výcvikem jako jedním z možných způsobů pojetí seznamovacího kurzu a pojmem seznamovací kurz zhlediska přípravy, cílů a výcvikových technik. Praktická část práce je zaměřena na výzkumné šetření, pomocí kterého byl vyřešen stanovený výzkumný problém: Jaká je podoba seznamovacích kurzů na základních školách v oblasti Plzeňska? Za pomoci výzkumného nástroje dotazníku byli osloveni respondenti, kteří jsou zastupování kompetentními zástupci základních škol. Součástí práce je předložený návrh na program seznamovacího kurzu, který může sloužit jako inspirace základním školám, které v současné době seznamovací kurzy nepořádají.cs
dc.format75 s. (115 564 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectseznamovací kurzycs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectklima školní třídycs
dc.subjectskupinová dynamikacs
dc.subjectsociálně psychologický výcvikcs
dc.titleSeznamovací kurzy na základních školáchcs
dc.title.alternativeOrientation period in elementary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis entitled "Orientation Period at Primary Schools" deals with the analysis of the situation of organizing dating courses in the Pilsen region. The thesis contains theoretical and practical part. The theoretical part defines the basic concepts related to the issue of the school class as a social group, social psychological training as one of the possible ways to conceptualize an orientation perion and the concept of an orientation period in terms of preparation, objectives and training techniques. The practical part of the thesis is focused on the research investigation, by means of which the set research problem was solved: What is the form of orientation period in primary schools in the Pilsen region? Using the research instrument of a questionnaire, respondents consisting of competent representatives of primary schools were approached. The diploma thesis includes a proposal for a programme of an orientation period, which can serve as an inspiration for primary schools that currently do not organise these types of courses.en
dc.subject.translatedorientation perioden
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedschool classroom climateen
dc.subject.translatedgroup dynamicsen
dc.subject.translatedsocial psychological trainingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Hurkova_Karolina.pdfPlný text práce3,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hurkova VP.pdfPosudek vedoucího práce206,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hurkova OP059.pdfPosudek oponenta práce108,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hurkova O058.pdfPrůběh obhajoby práce21,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53228

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.