Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSvoboda Michal, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorChu, Kateřina
dc.contributor.refereeKlimtová Václava, Mgr.
dc.date.accepted2023-6-13
dc.date.accessioned2023-08-02T10:42:44Z-
dc.date.available2021-12-8
dc.date.available2023-08-02T10:42:44Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-27
dc.identifier90926
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53236-
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou syndromu vyhoření u učitelů základních škol a možným nárůstem rizika jeho výskytu v období pandemie covid-19. Teoretická část poskytuje základní informace k tématu, z těch poté vychází výzkum v praktické části. Cílem je získat aktuální data o výskytu syndromu vyhoření, jejich porovnání s údaji z doby pandemie a pojmenování nejsilnějších stresorů, které k vyhoření přispívají.cs
dc.format57 s. (79 313 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectsyndrom vyhořenícs
dc.subjectduševní zdravícs
dc.subjectpandemiecs
dc.subjectcovid-19cs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectdistanční výukacs
dc.titleMíra rizika syndromu vyhoření učitelů základních škol a její nárůst během pandemie covid-19cs
dc.title.alternativeThe degree of risk of burnout syndrome in primary and lower-secondary school teachers and its increase during the covid-19 pandemicen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe work deals with the issue of burnout syndrome among primary and lower-secondary school teachers and the possible increase in the risk of its occurrence during the covid-19 pandemic. The theoretical part provides basic information on the topic, from which the research in the practical part is based. The goal is to obtain current data on the occurrence of burnout syndrome, compare them with data from the time of the pandemic, and name the strongest stressors that contribute to burnout.en
dc.subject.translatedburnouten
dc.subject.translatedmental healthen
dc.subject.translatedpandemicen
dc.subject.translatedcovid-19en
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedlower-secondary schoolen
dc.subject.translatedremote teachingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Chu_Diplomova_prace.pdfPlný text práce1,76 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chu VP.pdfPosudek vedoucího práce205,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chu OP057.pdfPosudek oponenta práce108,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chu O056.pdfPrůběh obhajoby práce20,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53236

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.